Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:48:04 GMT

روسیه ۷ شهروند انگلیس را ممنوع الورود کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۸۱۵

روسیه ۷ شهروند انگلیس را ممنوع الورود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایتارتاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از ممنع الورود شدن هفت شهروند انگلیسی خبر داد که به گفته او در انجام فعالیت‌های ضدروسی دخیل هستند.

این واکنشی تلافی جویانه به اقدام مشابهی است که پیشتر از سوی لندن در قبال همین تعداد شهروند روس انجام شده بود.

زاخارووا در همین رابطه افزود: رفتار بی دلیل لندن اثباتی است بر قصد دولت انگلیس مبنی بر تداوم اقدامات مخرب در زمینه روابط دوجانبه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفیم که تشدید اقدامات تحریمی از سوی دولت لندن همه تلاش‌هایی را که روسیه در سطوح مختلف برای بازگرداندن روابط بین الملل به مسیر درست انجام داده است، خنثی می‌کند. بار دیگر از لندن می‌خواهیم که از تقابل جویی با کشور ما اجتناب کند چراکه هرگونه اقدام غیردوستانه ای، با پاسخی مناسب مواجه خواهد شد.

تصمیم امروز مسکو، واکنشی است به اقدام ماه آگوست لندن که طی آن هفت کارمند سرویس اطلاعاتی روسیه را به ظن دخیل بودن در ماجرای مسمومیت ادعایی «آلکسی ناوالنی» از مخالفان دولت مسکو، تحت تحریم قرار داد. این در حالی است که در اکتبر سال گذشته نیز، لندن محدودیت‌هایی را علیه سه مقام بلندپایه روس ازجمله معاون اول دفتر ریاست جمهوری روسیه اعمال کرد.

کد خبر 5377974 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ماریا زاخارووا انگلیس تحریم ایالات متحده امریکا روسیه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ایران مذاکرات وین عربستان سعودی اوکراین سوریه مسکو ولادیمیر پوتین واشنگتن لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند