Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:25:14 GMT

عملیات اجرایی بزرگراه پارس آباد –سربند شتاب گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۸۶۴

عملیات اجرایی بزرگراه پارس آباد –سربند شتاب گرفت

محبوب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای اجرای این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود و با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات شرایط مناسب تردد برای مردم منطقه نیز فراهم می‌شود.

وی گفت: راه‌های شمالی استان از تردد بیشتری برخوردار است و خواسته به حق مردم منطقه این است که از مسیر سالم و ایمن بهره‌مند شوند و بر این اساس تلاش بر این است تا پروژه های راهسازی این مسیر در سریعترین زمان تکمیل و به بهربرداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: قرار است هر سال در این استان ۵۰ کیلومتر و تا پنج سال آینده در مجموع ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه با هدف ایمن‌سازی راه‌های اصلی احداث شود و در حال حاضر عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر بزرگراه شتاب گرفته و تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۲ کیلومتر مسیر صحرا- رضی، پنج کیلومتر ورودی گرمی ، ۱۰ کیلومتر مسیر پارس آباد –مشگین‌شهر، ۱۳ کیلومتر مسیر اردبیل-مشگین‌شهر و ۱۳ کیلومتر هم مربوط به مسیر اردبیل-سرچم می‌باشد که علاوه بر اینها پروژه کریق –آرموداق و سرعین –آلوارس هم همزمان با پروژه  ۵۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بهسازی ۶۸ کیلومتر راه اصلی این استان در دست اجراست که ۲۰ کیلومتر آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد افزود:با بهره‌گیری از منابع فاینانس بانکی بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف توسعه راه‌ها و زیرساخت‌ها در استان اردبیل می‌شود و همچنین در حوزه راه‌ها اقدامات خوبی انجام شده که از جمله آن ردیف‌دار شدن ۸۲۱ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان در قالب بزرگراه می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به طرح جهش تولید مسکن افزد:سهمیه این استان در طرح جهش تولید مسکن ۸۰ هزار واحد است که  در سال اول قرار است ۲۰ هزار واحد  و تا چهار سال آینده ۸۰ هزار واحد مسکونی احداث شود.

وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل عملیات احداث چهار هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید کلنگ زنی شد که ۲ هزار و ۸۰۰ واحد آن مربوط به شهرستان اردبیل در شهرک‌های اندیشه، نیایش و الهیه  می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکن احداث خواهد شد که برای احداث آنها ۸۶ هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

برچسب‌ها بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار کیلومتر بزرگراه استان اردبیل کیلومتر راه هزار واحد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار افزون بر ۲۶۸۹ میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسوولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه نماییم.

اکبری تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از پروژه های مذکور در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابه جایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز