Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:28:43 GMT

پس کمیته بین‌الملل فوتبال چکاره است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۸۶۵

پس کمیته بین‌الملل فوتبال چکاره است؟

اندر حکایت فدراسیون فخیمه فوتبال و ارکان قضایی مستقل و تشکیلات تابعه که متاثر از قوانین و مجوزهای موقت و من درآوردی است. همین بس که استعلام فدراسیون فوتبال گابن جعلی از آب در می آید و مسئول روابط بین الملل فدراسیون‌ فوتبال (بخوانید بالاترین مرجع فنی فوتبال کشور)هم آن را تائید می کند. آن گاه باشگاه گل‌گهر جریمه می شود و تاوان پس می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خودجوش و شیک و مجلسی صدا هم از احدی در نمی آید و هیچکس هم معترض جناب عزیزی‌خادم و فدراسیونش نیست که این قانون کشکی و من درآوردی جذب بازیکن خارجی با مجوز تبصره های موقت و دائمی که به بادی بند است چه خاصیتی جز گرفتار کردن باشگاه ها داشت؟

مگر نگفتید با این تدبیر بی نظیر برگی از درخت باشگاه ها نمی افتد و مو لای درز طرح بی نظیرتان نخواهد رفت؟ ما که نفهمیدیم فلان باشگاه بدهکار چطور برای بازیکن خارجی اش مجوز گرفت و بالاخره داستان مجوز موقت ، باطل شدن آن ، مشکل باشگاه های دولتی برای تامین وثیقه و…. چطور درست شد و رفع شد؟!

نفهمیدیم در ماجرای بازیکن گابنی، جریمه فدراسیون و روابط بین الملل آن چیست؟ جبران ضرر و زیان گل گهر برای جذب بازیکنی که از اول نباید مجوزش صادر می شد با کدام شخصیت حقوقی است؟
مگر می‌شود؟ مگر داریم که فدراسیون و سازمان لیگ دست و دهان‌شان را بشورند و به همین سادگی پای خود را از این مساله سرتا پا بودار کنار بکشند؟ این دیگر چه بازی و چه بساطی است؟


گیریم باشگاه گل گهر عامدانه و دانسته تخلف کرده؛ شما در فدراسیون و روابط بین الملل تان چه کاره هستید که گز نکرده مهر تائید بر جعل می زنید؟ مگرمسئولیتی بر تائید بر جعل ندارید؟

اگر همه مسئولیت با باشگاه است خب دیگر چه استعلامی، چه تائیدی چه مکاتبه ای، چه روابط بین المللی و چه مجوزی؟! بگذارید نام چنین لیگی را «هر کی هرکی » بگذاریم تا بعد که فلان برنامه ورزشی رفت و پوشالی بودن این تشکیلات را عیان کرد ، ارکان قضایی هم چوب بزنند هم پیاز بخورانند!
واقعا دست مریزاد

 

*کارشناس ورزش و مجری رادیو

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه بازیکن گابنی فدراسیون فوتبال گل گهر روابط بین الملل حمیرا اسدی آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه روابط بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک