Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:59:09 GMT

بازگشت بازیکنان خارجی به لیگ شمشیربازی ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۸۷۲

بازگشت بازیکنان خارجی به لیگ شمشیربازی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات باشگاهی شمشیربازی در ایران پیش از این شاهد به کارگیری بازیکنان خارجی توسط برخی تیم های شرکت کننده بود. البته موضوع مربوط به حدود یک دهه پیش می شود، زمانی که تیم هایی مانند نفت و پیکان با خدمت گرفتن بازیکنانی از اوکراین و روسیه ترکیب خود را کامل می کردند.

پس از سال ها وقفه و برای فصل جدید رقابت های باشگاهی شمشیربازی هم قرار است این اتفاق توسط تیم سرهنگ‌پور تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم سرهنگ پور اصفهان برای فصل پیش روی مسابقات باشگاهی شمشیربازی اقدام به جذب دو بازیکن از کشورهای انگلستان (روسی الاصل) و قبرس کرده اند. این دو شمشیرباز در ترکیب اسلحه فلوره این تیم به کار گرفته می شوند.

فصل جدید رقابت های باشگاهی شمشیربازی از اوایل دی ماه آغاز می شود. روز نخست از هفته نخست این فصل از مسابقات به برگزاری دیدارهای اسلحه سابر اختصاص دارد.

کد خبر 5376344

منبع: مهر

کلیدواژه: شمشیر بازی مسابقات قهرمانی کشور انگلیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو سردار آزمون اللهیار صیادمنش مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران وزارت ورزش و جوانان لیگ قهرمانان اروپا فرهاد مجیدی باشگاهی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال

علی خطیر در حالی از استقلال با حکم هیئت مدیره کنار گذاشته شد که یک روز قبل از وقوع چنین اتفاقی چیزی حدود ۱۵ درصد از قرارداد همه بازیکنان این تیم با پولی که هلدینگ تهیه کرده بود، پرداخت شد.

در همین خصوص این شایعه در فضای مجازی مطرح شد که مالکان جدید باشگاه استقلال ۸۰ میلیارد تومان پول تهیه کرده بودند، اما میزان پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان بود و این بحث بر سر زبان‌ها افتاد که ۳۰ میلیارد تومان دیگر چه شده است؟ البته بر اساس قوانین کشوری، هلدینگ نمی‌توانست پول را مستقیم به حساب علی خطیر واریز کند و باید حتماً از طریق حسابی که از قبل تعیین شده بود، میان بازیکنان و سایر طلبکاران تقسیم شود بنابراین ماندن پول در حساب مدیرعامل باشگاه عملاً منتفی است.

پیگیری‌های خبرورزشی نشان داد که بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان بابت پرداخت مطالبات بازیکنان هزینه و بالغ بر ۵ میلیارد تومان هم صرف هزینه‌هایی همچون بلیت هواپیمای بازیکنان خارجی، هزینه مسکن خارجی‌های استقلال در تهران، خرج رستوران طرف قرارداد با تیم برای تامین تغذیه بازیکنان و... شد.

با این تفاسیر ۳۰ میلیارد تومان و شاید هم یک مقدار بیشتر باقی مانده که در همان حسابی که پول به آن واریز شد، نگهداری می‌شود و مدیران جدید پس از طی کردن تشریفات قانونی هیچ مشکلی جهت استفاده از آن ندارند. برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که احتمالاً بازیکنان استقلال قبل از پایان فصل دوباره دریافتی خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا