Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آرش نعمتی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری در شیراز به مناسبت هفته حمل و نقل از ۲۷ آذر تا ۴ دی از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

او افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، تعرفه هزینه ارائه خدمات، صدور، تمدید و همچنین پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری از تخفیف برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز اضافه کرد: تمامی خودرو‌های باری فعال در سطح شهر باید براساس دستورالعمل قانونی کشور از طریق شهرداری‌ها سامان دهی شوند و رانندگان خودرو‌های باری می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به نشانی Transport.shiraz.ir اقدام کنند.

نعمتی اعلام کرد: پس از راه اندازی سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار و ارائه خدمات سازمان به صورت غیر حضوری، آمار سامان دهی خودرو‌ها در شهرداری شیراز در مقایسه با سال قبل رشد پنج برابری داشته و تاکنون بیش از ۱۲ هزار خودرو در سطح شهر شیراز ساماندهی شده اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: دریافت یارانه سوخت تنها با ساماندهی خودرو و صدور باربرگ امکان پذیر است و مالکان خودرو‌های بنزینی به محض ساماندهی از طریق سازمان مدیریت سوخت کشور، ماهانه ۲۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و سهمیه سوخت خودرو‌های دیزلی نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تخفیف پروانه حمل بار مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز سازمان مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز