Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:31:10 GMT

سارق موتورسیکلت در آبادان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۸۸۲

سارق موتورسیکلت در آبادان دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از داخل حیاط منازل مسکونی اهالی یکی از مناطق روستایی این شهرستان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک  مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و به محل های وقوع سرقت مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بررسی های انجام شده و جمع آوری مستندات لازم ، مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق پس از تخریب درب حیاط ساختمان ها و قفل و زنجیر موتورسیکلت ها انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: با تلاش ماموران پلیس، برای شناسایی هویت سارق،مشخص شد متهم یکی از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در حوزه استحفاظی ابوشانک شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: تعداد3دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه او کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی  درخاتمه با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس به 10فقره سرقت موتورسیکلت از اهالی روستا اعتراف کرده است، بیان کرد: تا کنون سه نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق در آبادان سرقت موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت