Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه کوین دیبروینه را بهترین پاسور حال حاضر فوتبال می داند.

به گزارش طرفداری، مصاحبه امید عالیشاه را می خوانید:

چه شد که پس از پایان بازی با پیکان آن انتقادات را انجام دادی. منظورت کدام هواداران پرسپولیس بود که شما را تحت فشار گذاشته اند؟

منظور من فضای مجازی بود. متأسفانه فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است! من بازیکن پرسپولیس نمی دانم این پیج ها واقعا پرسپولیسی هستند یا دشمن پرسپولیس؟!

می گویند یک آدم زرنگی در یک شهرستان دو تا کانال و پیج زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی برای هواداران استقلال و دیگری برای هواداران پرسپولیس و در هریک از آنها به تیم دیگر فحاشی می کند؟

من نمی دانم ادمین این پیج و کانال ها چه کسی یا کسانی هستند اما همه را تحت فشار می گذارند. از بازیکن و مربی بگیرید تا مدیریت و این اصلا قشنگ نیست. با یک مساوی یا باخت علیه همه فحاشی می کنند و … واقعا تأسف آور است.

شاید عدم حضور تماشاگران در استادیوم، فضا را برای این کانال ها و پیج های مجازی بازتر کرده باشد؟

شک نکنید همین طور است! هوادار پرسپولیس صبور و با معرفت است. هوادار پرسپولیس یار دوازدهم تیمش است و هوادار پرسپولیس همان تماشاگری است که پس از شکست تیم محبوبش در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما انتلرز ایستاده تیمش را تشویق می کند. من فکر می کنم این پیج و کانال ها بیشتر طرفدار تیم رقیب هستند تا پرسپولیس.

یکی از بازیکنانی هم که خیلی این مدت تحت فشار قرار گرفته حامد لک بوده که یک استوری هم در این رابطه منتشر کرد و…

فقط می توان تأسف خورد که چرا باید به یک بازیکن زحمتکش پرسپولیس حمله کرد. این بچه ها پشت سرهم در لیگ برتر قهرمان شده و در همین سال ها دو بار به فینال آسیا رسیده اند. لیاقت آنها بیشتر از این حرف هاست.

نقش شما بزرگ ترهای پرسپولیس در کمرنگ شدن نقش این پیج و کانال های مجازی خیلی می تواند مؤثر باشد. اینکه اجازه ندهید قارچ گونه رشد کرده و فرهنگ توهین و فحاشی را اشاعه دهند.

به هر حال همه چیز مشخص است. صحبت های ما هم خیلی مسائل را روشن می کند و…

گفتی قهرمان لیگ الان یا نیم فصل مشخص نمی شود و آخر فصل معلوم خواهد شد. منظورت چه بود؟

می دانم خیلی ها دوست دارند با یک تساوی، پرسپولیس را زیر سوال برده یا بحران زده جلوه دهند درحالی که این طور نیست. ما قهرمان لیگ برتر هستیم و این فصل هم در کورس مدعیان قرار داریم. با این حال تلاش هایی پشت پرده صورت می گیرد تا فضایی درست کنند که پرسپولیس مشکل دارد و فلان و بهمان درحالی که تازه ۱۰ هفته از لیگ گذشته است. قهرمان لیگ یا از دست رفتن شانس قهرمانی در ۱۰ هفته مشخص نمی شود.

بازی با پیکان چرا کمی سخت شد؟

من همیشه به داوران احترام می گذارم و کم پیش آمده حرفی در این رابطه بزنم اما شما می توانید از کمک داور مسابقه بپرسید پنالتی بوده است یا نه؟ شاید اگر آن پنالتی گرفته نمی شد بازی هم آن قدر حساس نمی شد.

درگیری هایی هم خودت با سامان فلاح و دیگر بازیکنان پیکان داشتی؟

نه، چیزخاصی نبود. فوتبال همین است و هر تیمی نتیجه می خواهد باید با تمام وجود بجنگد. پیکان هم نشان داد تیم خوب و جنگنده ای است.

نمی دانم چیزی از بازی های رود گولیت یادت می آید یا نه اما او بازیکنی بود که بسیار فداکارانه بازی می کرد و معمولا سعی می کرد به جای گلزنی به همبازی خودش پاس بدهد. یادت می آید؟

نه ولی فیلم بازی هایش را کمابیش دیده ام. خیلی خوب بود.

سوپر استار بود اما مهم تر از سطح فنی گولیت، از خود گذشتگی و پاس گل هایی بود که می داد. تو در حال حاضر بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر با ۲۶ پاس گل هستی. در این رابطه صحبتی نداری؟

پاس گل دادن برای یک هافبک خیلی دلچسب و خوشآیند است. من خودم همیشه موقعیت های ۶۰ به ۴۰ را هم به همبازی ام پاس می دهم تا گل بزند. خوشبختانه در فوتبال امروز پاس گل هم دیده می شود و خوشحالم وقتی می بینم همبازی ام روی پاس من گل زده است.

عیسی آل کثیر هم پس از گلزنی از تو تشکر کرد؟

زحمت اصلی را خودش کشید که خیلی خوب توپ را قطع کرد و این گل مبارکش باشد.

به نظرت بهترین پاسور فوتبال دنیا کیست؟

کوین دیبروینه هافبک منچستر سیتی بهترین پاسور دنیاست.

به عنوان سئوال آخر می خواستیم نظرت را درمورد بازی حذفی با ویستاتوربین بپرسیم؟

پرسپولیس تیمی است که در هر رقابتی برای جام گرفتن پا می گذارد و ما می خواهیم این بار قهرمان جام حذفی شویم و با این نیت مسابقات را آغاز می کنیم. البته برای تیم خوب ویتسا توربین احترام قائل بوده و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهترین پاسور کانال ها پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس پرسپولیس «اوسمار»

تیم فوتبال آلومینیوم با پیروزی برابر پرسپولیس آمار خوبی را برابر این تیم به ثبت رساند تا همچنان عنوان «گربه سیاه» پرسپولیس برآزنده این تیم باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی