Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهلالی ها می خواهند با نقل و انتقالات بزرگ و تغییرات در لیست لژیونرها، قهرمانی در آسیا را تکرار کنند.

به گزارش طرفداری، سایت «اسپورت» عربستان خبر داد باشگاه الهلال بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به دنبال خانه تکانی بزرگ در ترکیب تیمش است.

باشگاه متمول عربستانی به دنبال تغییر در لیست ۷ لژیونر خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرشناس ترین تغییر برای الهلال گومیس فرانسوی ملقب به «شیر» است.

گومیس تا پایان فصل با الهلال قرارداد دارد و یکی از مهره های کلیدی تیم سعودی در دو قهرمانی آسیا در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ به شمار می آید. اما مسئولان باشگاه الهلال برای تقویت مجدد صفوف خود می خواهند شیر را در زمستان بفروشند.

الهلالی ها منتظر پیشنهاد مناسب هستند تا مهاجم فرانسوی و گلزن خود را در ژانویه بفروشند. باشگاه عربستانی می خواهد در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا که مجوز افزایش تعداد لژیونرها از سوی AFC صادر شده با تمام قدرت حضور پیدا کند و از قهرمانی خود دفاع کند.

الهلال پرافتخارترین باشگاه عربستانی است و با ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان پرافتخارترین باشگاه آسیا نیز به شمار می آید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟