Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین راند مسابقات کشوری روتکس مکس ۲۰۲۱ با حضور ۲۵ راننده از استان های تهران، کرمان و اهواز، گیلان و اصفهان در پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان در دو کلاس DD2 و Senior برگزار شد.

به گفته مسئول برگزاری این دور از مسابقات، روز جمعه ۳ شرکت کننده در کلاس senior و ۲ شرکت کننده در کلاسDD2 اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رقابت در حالی به نقطه اوج خود رسیده که برخی شرکت کنندگان راند قبل نیز با جدیت بیشتر به دنبال کسب سهمیه مسابقات فینال جهانی روتکس مکس ۲۰۲۱ هستند.

در کلاس DD2 سید فرهاد موسوی از مقام قهرمانی خود دفاع کرد و وحید پایداری و علی وحیدی حائز رتبه های دوم و سوم شدند. همچنین در کلاس Senior نیز مهربد شاملی، آرمان رکنی و آرین فرهادی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

به دلیل اعتراض تعدادی از شرکت کنندگان بر سر جایگاه های دوم تا چهارم کلاس DD2 احتمال جابجایی و تغییر اسامی، پس از بررسی مجدد و اعلام نظر نهایی کمیته داوری وجود دارد که در این صورت سکوی قهرمانی راند دوم دستخوش تغییر می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روتکس مکس اتومبیلرانی روتکس مکس کارتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: این دانشگاه موفق شد در حیطه «تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی» هفدهمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری، رتبه دوم کشور را از آن خود کند.
اعرابی افزود: در این فرآیند، برنامه آموزشی ارتقاء منش حرفه‌ای جهت دستیاران سال ۱ و ۲ ، دستیاری کودکان، طراحی، اجرا و ارزشیابی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در این فرآیند، حرفه‌ای گری با استفاده از روش‌های نوین آموزشی تدریس و مورد ارزیابی قرار گرفت.
اعرابی افزود: هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری در ۶ حیطه شامل تدوین و بازنگری برنامه ­های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه)، مدیریت آموزشی و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی و طراحی و تولید محصولات آموزشی برگزار ش، که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارسال ۳ اثر در ۳ حیطه، در این جشنواره حضور یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • انتشار بیانیه توسط شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران  
  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • بیانیه شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای ایران
  • شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بیانیه دادند
  • کسب رتبه اول کشوری اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی
  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • رتبه اول کشوری مشتریان فعال سرویس ADSL به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی