Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغری روز شنبه با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون پنج هزار و ۲۴۳ مشترک جدید جذب شد اضافه کرد: به منظور سرمایه گذاری در طرح های توسعه و احداث مورد اشاره، مبلغ ۳۸۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از نصب و بهره برداری ۸۵ ایستگاه هوایی و بهینه سازی ۱۵۱ پست برق دراستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغری بیان کرد: از آغاز سال تا به حال ۳۵ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی به منظور ظرفیت سازی جدید احداث شد و همچنین در راستای ارتقای پایداری شبکه ها، ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی اصلاح شد.

وی با اشاره به این که برای تامین برق اشتراک های جدید، ۴۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برقرار شد افزود: طرح بهینه سازی ۱۲۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف استان توسط واحدهای اجرایی این شرکت، به منظور ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی به اجرا درآمد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه عملیات نصب و بهسازی ۹۵۷ دستگاه چراغ، از دیگر اقدامات امسال این شرکت است، افزود: ۱۳ ایستگاه زمینی توزیع برق در استان اصلاح و بهینه سازی شد.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق افتتاح طرح طرح های عمرانی مصرف بهینه برق عملیات عمرانی اعتبارات برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق افتتاح طرح سمنان انرژی برق افتتاح طرح طرح های عمرانی مصرف بهینه برق عملیات عمرانی اعتبارات برق شركت توزيع نيروی برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت