Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادرشریفی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در مناطق روستایی و شهری مراغه، افزود: از همان دقایق اولیه بارش، تیم‌های راهداری نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام کرده‌اند و تا آخر وقت روز جاری، بیشتر مسیرها بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر راه‌های روستایی بسته‌شده در بخش سراجوی مراغه قرار دارد، خاطرنشان کرد: عوامل راهداری در تلاش هستند تا مابقی مسیرهای روستایی را تا فردا بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تلاش نیروهای راهداری محورهای اصلی مواصلاتی مراغه به هشترود و مراغه به بناب هم‌اکنون باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما استفاده رانندگان از زنجیر چرخ در تمامی محورهای شهرستان اجباری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه بیان کرد: در راستای تسهیل در امر امدادرسانی احتمالی و جلوگیری از بسته شدن راه‌های ارتباطی، ۱۲ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری از جمله دستگاه نمک‌پاش اتوماتیک و تیغه‌دار، گریدر و لودر، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند.

شریفی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ نیروی راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده‌اند و آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی این شهرستان هستند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای راهداری همواره در فصل بارش و سرما آماده‌باش هستند، به رانندگان توصیه کرد در فصل زمستان به منظور جلوگیری از سوانح احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده کرده و از سفرهای بی‌مورد پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با ۷۵ کیلومتر محور ارتباطی اصلی بین‌شهری و ۹۳۰ کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری جنوب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بارش برف مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بارش برف مراغه آذربایجان شرقی بارش برف مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی