Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی

فائزه توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نکات مطرح شده در دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو اظهار داشت: حضور بانوان با حجاب در میادین بین‌المللی یکی از موارد مهمی بود که در این دیدار عنوان شد. دختران محجبه ما با اعتماد به نفس بالایی که دارند، وارد میادین بین‌المللی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سفیران حجاب در دنیا هستند و توانمندی‌هایشان، دنیا را شگفت‌زده می‌کند. در واقع حجاب مانع و محدودیتی برای پیشرفت ورزشکاران نیست و برای ورزشکاران آرامش روانی هم ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ورزش، بدن یک ورزشکار را صیقل می‌دهد و حجاب، روانش را.  ورزشکاران محجبه ما وقتی به میادین بین‌المللی راه پیدا می‌کنند و روی سکو می‌روند، اتفاقی بزرگ را رقم می‌زنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان عنوان کرد: حجاب دختران و بانوان ایران، راه را برای حضور ورزشکاران زن سایر کشورهای اسلامی هم همواره کرده تا جایی که بانوان بیش از ۱۰ کشور اسلامی با رعایت کامل حجاب در میادین مختلف ورزشی حاضر می‌شوند.

توسلی با اشاره به موضوع ارتقای عدالت ورزشی گفت: عدم  مسئولیت پذیری نسبت به ورزش بانوان، عدم تخصیص اماکن ویژه به تعداد بالا برای فعالیت بانوان، محدودیت‌های مالی، کمبود مربیان زن متخصص و بین‌المللی، وعده‌های که عملی نمی‌شود، حضور کمرنگ تماشاگران در رقابت‌های ورزشی بانوان، کم توجهی برخی مسئولان و رسانه‌ها نسبت به موفقیت‌های ورزش بانوان، عدم تمایل سازمان‌ها به تیمداری، عدم اختصاص امکانات لازم برای ورزش بانوان، اعتماد  کمی که نسبت به مربیان زن داخلی در مقایسه با مردان وجود دارد، تا حدی باعث دلسردی ورزشکاران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نگاه برداشته شود و نگاهی که نسبت به ورزش آقایان وجود دارد، به بانوان هم وجود داشته باشد. بانوان نشان داده‌اند نه تنها چیزی از مردان در مسابقات ورزشی کم ندارند، بلکه در خیلی از میادین بین‌المللی پیشتاز هم بوده‌اند.صدیقی: توصیه‌های رهبر انقلاب نشان از اشراف ایشان به حوزه ورزش داردورزش در منویات رهبری| واعظ آشتیانی: کیفی نبودن اعزام‌ها درد ورزش ایران است/ با عدالت ورزشی جایگاه‌مان ارتقا می‌یابد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میادین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟