Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینده لوکاس دینیه، مدافع چپ ۲۸ ساله اورتون در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته چرا که رافا بنیتس با او به مشکل خورده است.

طرفداری | به گزارش تلگراف، اورتون اخیرا کارهای جذب ویتالی میکولنکو، مدافع چپ دینامو کیف را نهایی کرده است. این یعنی لوکاس دینیه، مدافع چپ فرانسوی اورتون که اخیرا توسط رافائل بنیتس مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، ممکن است در ژانویه فروخته شود تا اورتون جهت تقویت تیم خود بتواند تامین بودجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافائل بنیتس می‌داند بودجه نقل و انتقالاتی اورتون جهت تقویت تیم محدود است و او در تابستان هم به خاطر محدودیت‌های فیرپلی مالی نتوانست بازیکن بزرگ و گران قیمتی را به ترکیب تیمش اضافه کند. اورتون با ولخرجی‌های کم بازدهی که در سالیان گذشته داشته، الان دستش برای هزینه کردن بسته شده است. 

با پیوستن ویتالی میکولنکو ۲۲ ساله به اورتون با رقمی حدود ۲۳ میلیون یورو، لوکاس دینیه می‌تواند در ژانویه از این باشگاه جدا شود و برای تیم‌هایی که مدافع چپ نیاز دارند، یک فرصت طلایی در بازار خواهد بود. دینیه در تابستان ۲۰۱۸ با ۲۰ میلیون یورو از بارسلونا به اورتون پیوست و تا پیش از حضور رافائل بنیتس، دوران بسیار موفقی در این تیم داشت.  همچنین بخوانید: غیر رسمی؛ ویتالی میکولنکو به اورتون پیوست

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوکاس دینیه مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت عجیب راننده نیسان آبی (فیلم) ابتکار یک ایرانی ؛ تبدیل نیسان آبی به تریلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!