Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به همین مناسبت نمایش بزرگ «بهشت در آتش» نوشته حجت‌الاسلام سیدکاظم فلاح‌زاده به کارگردانی علی جاور در شهرستان ابرکوه به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: موضوع این نمایش درباره حضرت فاطمه(س)، مظلومیت ولایت و لزوم بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: هنر بهترین و مؤثرترین شیوه برای انتقال پیام و ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است از این رو هنرمندان ابرکوهی می‌کوشند تا در قالب این نمایش آئینی اهمیت بصیرت، بینش، آگاهی و حرکت در مدار ولایت را تبیین کنند.

کوچک‌زاده ادامه داد: این نمایش داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت زهرا(س) آزاد می‌شود و به شهر و دیار خودش برمی‌گردد. پس از مدتی، سُهام دلتنگ مدینه و خانه حضرت علی(ع) می‌شود؛ اما وقتی به مدینه می‌آید...

وی با اشاره به نقش‌آفرینی و حضور بیش از 40 هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه در تولید و اجرای این اثر گفت: حجت‌الاسلام حسین فلاح‌زاده به عنوان مشاور مذهبی و هنری، سیدعلی‌اکبر میرحسینی درب‌قلعه مدیر تولید و مسعود امیدواری مدیر برنامه‌ریزی این نمایش است.

سرپرست حوزه هنری یزد افزود: ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی‌پور، سیدحمید پورسید، حسن حسن‌پور، جعفر قاسم‌پور، ابوالفضل حسینیان و علی نداف از جمله بازیگران این نمایش هستند.

کوچک‌زاده با بیان این‌که میثم نویریان طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارد و محمدگلشن و بهنام بشارت دستیاران کارگردان هستند، ادامه داد: دیگر عوامل نمایش را مدیر صدابرداری: احسان عمیقی، مدیر نورپردازی: میثم درخشنده‌فر، مدیر تصویربرداری:

مسعود فلاح‌زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: رسول حسینیان، اجرای دکور و مدیر صحنه: محمدجلیل فلاح‌زاده، طراح و اجرای گریم: حسین محمودی، طراح لباس: محمدرضا امیدوارپناه، مسئول بازیگران: ابوالفضل صادقیان و مسئول روابط عمومی: امیرحسین سالار تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش عظیم و باشکوه کاری از تئاتر بچه‌های مسجد شهرستان ابرکوه است که با همکاری واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان، مجموعه فرهنگی ندای بهشت و گروه هنری آینه ابرکوه تولید شده است.

سرپرست حوزه هنری استان گفت: نمایش بزرگ «بهشت در آتش» با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری از جمعه ۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ابرکوه به روی صحنه می‌رود.

سال‌های گذشته نیز نمایش‌های میدانی «خورشید در خرابه»، «گفت و گوی آب» و «علمداران» به همت این گروه در شهرستان ابرکوه، یزد و کربلای معلی اجرا شده بود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد خبرگزاری فارس فاطمیه شهرستان ابرکوه فلاح زاده حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی