Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@14:12:58 GMT

حمله میمون های خشمگین/ 250 سگ کشته شدند+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۷۵۶۷

حمله میمون های خشمگین/ 250 سگ کشته شدند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

با کشته شدن یک بچه میمون به دست گله ای از سگها میمون های خشمگین 250 سگ را بی رحمانه قتل عام کردند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دهلی نیوز، میمون های خشمگین در روستای "ماجالگان"‌ هند با کشته شدن یک بچه میمون سگها را دزدیده و آنها را به ساختمان های بلند برده و از آنجا به پایین پرتاب کرده اند.به گفته روستائیان تاکنون 250 سگ در انتقامی خونین به همین روش کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگامیکه مردم محلی متوجه کشته شدن صدها سگ شده اند تلاش کرده اند تا با میمون ها مقابله کنند که این حیوانات موذی در انتقامی سخت به جان کودکان کم سن و سال افتاده و قصد ربودن آنها را نیز داشته اند.


به گفته روستائیان با هجوم میمون ها به سگ های محلی به ندرت سگی در خیابان دیده می شود. روستائیان می گویند خشم میمون ها فروکش نکرده و تلاش می کنند کودکان را در مسیر حرکتی به سمت مدرسه بدزدند به همین دلیل روستائیان به شدت مراقب کودکان هستند از این رو تعداد زیادی افسر پلیس به این منطقه اعزام شده تا با میمون های مهاجم مقابله کرده و مانع ربوده شدن کودکان در کوچه و بازار شوند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

میمون های خشمگین 250 سگ را کشتند+فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

کد خبر 6093707

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت