Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، در سامانه فارس من، سوژه ای ثبت شده است  تحت عنوان "درخواست دو بانده شدن محور خنج - علامرودشت فارس" که با توجه به دلیل تک بانده بودن محور خنج - علامرودشت لامرد، شاهد تصادفات متعدد و خسارات مادی و معنوی اندوهبار و اسفناک در  این محور بوده اند که خواسته ای به جا و منطقی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطالبه مردمی گفته شده است "متاسفانه مردم مظلوم و خونگرم این مسیر، سالها جز وعده از مسئولین شهرستانی و استانی چیزی نشنیده‌اند و روی صحبت و تقاضای ما مردم لامرد، مستقیما با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و رئیس جمهور محترم است.

در پایان این مطالبه ضمن عنوان این موضوع که این اتفاقات با بی توجهی همراه بوده است، آمده: این روزها نام این جاده برای مردم این منطقه یادآور ترس، مرگ، مصیبت و درد است و بی‌توجهی مسئولین نسبت به تصادفات متعدد و ریخته شدن خون هموطنان و اهالی جنوب استان فارس، جاده مرگ را آبستن خشم پنهان و نفرین روزافزون مردم این دیار کرده است.

چهار باند شدن محور خنج در دستور کار نیست

در همین خصوص مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: موضوع تک باند بودن یک محور، دو باند شدن و یا ارتقای هر راهی چه راه روستایی به فرعی، فرعی به اصلی، اصلی به دوبانده و آزادراه یک سری مشخصات می‌خواهد که ترافیک به حد نصابی برسد و برحسب آن نوع محور نظیر دو خطه شدن، چهار خطه شدن و یا آزاد راه مشخص می شود. 

حسن شبانی افزود: با توجه به ترددی که در این مسیر وجود دارد، بعید است چهار خطه شدن محور، تا سمت خنج مطرح باشد.

وی گفت: بهسازی، تعریض جاده و تعمیر محور علامرودشت به سمت لامرد در دستور کار  و پیمانکار  این پروژه فعال است، اما به سمت خنج تردد آن چنان نیست که بحث چهار خطه آن مطرح باشد، هر چند ممکن است در آینده با توجه به افزایش ترافیک که در مسیر ایجاد می شود، این اتفاق بیفتد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: علاءمرودشت از توابع شهرستان لامرد است و ترددی زیادی در این مسیر به سمت شهرستان خنج نداریم و این مهم باید در دستور کار اداره راه و شهرسازی خنج قرار بگیرد چرا که تردد در جاده علاءمرودشت بیشتر به سمت شهرستان لامرد است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان پروژه تعریض جاده تردد میزان ترافیک محور خنج راه و شهرسازی محور خنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به ماهشهر در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهارخطه می‌شود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری