Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل فدراسیون فوتبال قطر برای ایران شانسی در میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ قائل نشد. به گزارش ایلنا، فدراسیون های فوتبال ایران، عربستان، قطر و هند برای میزبانی از جام ملت های فوتبال آسیا ۲۰۲۷ کاندیدا شدند و ناظران AFC  از زیرساخت های کشورمان و بقیه رقبا برای بررسی انتخاب میزبان انجام دادند. منصور محمد الانصاری دبیرکل فدراسیون فوتبال قطر در مصاحبه ای برای ایران و هند شانسی برای پیروزی در این رقابت ندانست و تنها عربستان یا قطر را برنده این کاندیداتوری معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الانصاری در این زمینه، گفت: من دفترچه کاندیداتوری عربستان را مشاهده کردم و از بقیه رقبا بهتر بود. عربستان شرایط فوق العاده برای میزبانی دارد و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما یا عربستان برنده این رقابت خواهیم شد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام ملت های فوتبال آسیا ۲۰۲۷ جام ملت های فوتبال آسیا 2027

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟