Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی یزدانی روز شنبه درجمع خبرنگاران اظهارداشت: برای تکمیل این پژوه که عملیات اجرایی آن در ۱۲ آذر ۹۷ با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع با پیش بینی اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریال در چهار طبقه آغاز شد و اکنون مراحل اسکلت و سقف‌های آن پایان یافته به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید چندی پیش معاون امور مالی قوه قضاییه از پروژه ساختمان دادسرای گنبدکاووس، افزود: قرار است این پروژه از اعتبارات مصوب سفر رییس دستگاه قضایی به گلستان و پیگیری‌های معاونت مالی تا پایان سال آینده تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

یزدانی همچنین تکمیل پروژه ساختمان اداره زندان گنبدکاووس را از دیگر نیازهای حوزه قضایی شهرستان برشمرد و اضافه کرد: تکمیل این پروژه که عملیات اجرایی آن از ۱۰ سال پیش شروع و با پیشرفت ۳۵ درصدی به سبب عدم تخصیص اعتبار متوقف شده به ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بایستی از منابع استانی تامین و هزینه شود.

رییس دادگستری گنبدکاووس با بیان اینکه ساختمان فعلی اداره زندان این شهرستان قدیمی و فرسوده است، ادامه داد: تسریع در تکمیل ساختمان جدید که ظرفیت نگهداری هزار مددجو و شامل بخش‌های مختلف اداری و نگهداری زندانیان متناسب با جرم آنها را دارد، امری ضروری است.

وی گفت: علاوه بر تکمیل ساختمان جدید اداره زندان گنبدکاووس، شرق گلستان نیاز به یک اداره زندان دیگر در شهرستان کلاله دارد تا به سبب دوری مسافت، رسیدگی به پرونده متهمان و محکومان از سوی قضات راحت‌تر انجام شود ضمن اینکه با تشکل اداره زندان دیگر در این منطقه، انجمن حمایت از زندانیان می‌تواند، تشکیل شود.

یزدانی، ایجاد کانون اصلاح و تربیت ویژه افراد زیر ۱۸ سال را از دیگر نیازهای حوزه قضایی گنبدکاووس دانست و بیان داشت: اکنون متهمان و مجرمان این گروه سنی برای نگهداری به گرگان برده می‌شوند که امکان سرکشی قضات و کارشناسان به توجه به بعد مسافت سخت است.

وی افزود: اگر کانون اصلاح و تربیت در گنبدکاووس که زمین موردنیاز آن در محل اداره زندان فراهم است، ساخته شود، قاضی بهتر می‌تواند بر مراحل اصلاح و تربیت افراد نظارت نماید.

شروع عملیات اجرایی ساختمان دادسرای گنبدکاووس در ۱۲ آذر ۹۷

رییس دادگستری گنبدکاووس، احداث بازداشتگاه ویژه متهمان قبل از رسیدگی به پرونده آنها و ساخت اردوگاه نگهداری از معتادان را از دیگر نیازهای دستگاه قضایی این شهرستان ذکر  و اضافه کرد: به سبب نبود اردوگاه معتادان به اردوگاه توسکستان گرگان اعزام می‌شوند.

یزدانی به مشکلات کارکنان محاکم قضایی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: سختی کار کارکنان این حوزه بر هیچ کس پوشیده نیست و براساس آمارهای کشوری ارائه شده، دستگاه قضایی پس از حوزه سلامت بیشترین شهید را در مقابله با کرونا داده است.

وی افزود: تسریع در تصویب طرح تسری یا فوق العاده حقوقی کارکنان دستگاه قضایی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نیازهای ضروری است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی این قشر نیز برطرف شود. 

یزدانی، احداث کلینیک درمانی، خانه‌های سازمانی و سالن ورزشی ویژه کارکنان دستگاه قضایی را از دیگر نیازهای رفاهی این قشر دانست و اضافه کرد: سختی و حساسیت حوزه قضایی می‌طلبد تا مسائل کارکنان آن مورد توجه قرار گیرد.

رییس دادگستری گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد تا بخشی از مسائل و مشکلات حوزه قضایی توسط قوه قضاییه و بخشی دیگر نیز توسط نمایندگان مجلس شورای اسلام و  دستگاه‌های دولتی برطرف شود.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان در شرق این استان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس دادگستری گلستان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس دادگستری گلستان گنبدکاووس دادگستری گلستان قوه قضاییه دیگر نیازهای دستگاه قضایی اداره زندان حوزه قضایی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رسول شکری نیا امروز در هیات استانی بررسی تبلیغات دور دوم انتخابات در گنبدکاووس گفت : در این دوره ما پذیرفتیم فیلم های تبلیغاتی هر دو نامزد را تهیه کنیم و هر فیلم بین سه تا پنج بار از طریق شبکه استانی پخش می شود.

او افزود : در این مرحله حداقل سه تا پنج مناظره نیز پخش خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان همچنین گفت : برای پخش زنده لحظه شمارش آراء هم برنامه ریزی کردیم.

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این جلسه با بیان اینکه چارچوب کلی تبلیغات همچون گذشته است تاکید کرد : این دوره از انتخابات هم باید دور از تخریب رقباء ، خرید و فروش رای ، ندادن وعده های خارج از اختیارات و پرهیز از راه اندازی کاروانالهای تبلیغاتی باشد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان هم در این جلسه گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرایی انتخابات، نامزدهای راه یافته به مرحله دوم می توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی بیان کرد: بر اساس تبصره چهار ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای دادند، شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت کنند.

او گفت : قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیتهای انتخاباتی این دوره نیز اجرایی می شود و هر نامزد باید یک نماینده مالی معرفی کند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان هم قانونمداری در فرایند انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به ‌حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و قرجه طیار و عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما