Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضعیف جلوه دادن خدمات دولت تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به صورت انقلابی از عملکرد دولت و خدمات نظام دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران عملکرد دستگاهی خود را به صورت واقعی به مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: همچنان حضور در بین مردم و شناسایی و احصاء مسایل، مشکلات و نیازمندی‌ها در اولویت کاری مدیران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خواستار احصای طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و ادامه داد: مدیران بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت کامل داشته باشند و گزارش کاملی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط به فرمانداری ارسال کنند.

فارسی تاکید کرد: مدیران موظف هستند تا ۱۰ روز آینده برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود را ارایه دهند و تیم‌های کارشناسی برای نظارت و بازدید از این برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی تشکیل شود.

وی جذب بودجه و افزایش درصد تخصیص اعتبارات را از دیگر اولویت‌های مدیران برشمرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی که درصد تخصیص آنها کمتر از میانگین استانی است، یک هفته فرصت دارند میزان تخصیص دستگاه خود را به میانگین استانی با ۷۲ درصد افزایش دهند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: با توجه به در پیش رو ایام دهه فجر، مدیران آمار و اطلاعات پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح خود را به حوزه معاونت عمرانی فرمانداری ارسال کنند.

فارسی با اشاره به اصلاح قیمت نان، انجام گشت مشترک بازدیدها و نظارت‌های مستمر روزانه از نانوایی‌ها و تنظیم بازار را مورد تاکید قرار داد و افزود: هیچ عذر و بهانه‌ای در ارایه نان بی‌کیفیت و تخلف در این حوزه پذیرفتنی نیست و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی خواستار همراهی و تعامل هر چه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران و تکریم جایگاه آنان شد و گفت: مدیران نسبت به انجام امورات و وظایف جدی‌تر باشند و خود را با سیاست‌های دولت همراه کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر بر تلاش برای حفظ، توسعه و معرفی هر چه بیشتر ۲ برند جهانی مبل و منبت و انگور و برندهای ملی همچون مرواربافی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون هماهنگی از قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی و صنعتی خودداری کنند.

فارسی سفر یک روزه استاندار همدان به این شهرستان را منشا خیر و برکت دانست و گفت: ملایر نخستین مقصد سفر شهرستانی استاندار بود که پس از بازدید از طرح‌ها و کارخانجات صنعتی، با حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع استان با حضور تیم اقتصادی استان، مصوبات خوبی اتخاذ شد.

دولت در انجام برخی از اقدامات شاهکار کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست دفاع از عملکرد دولت را یک اقدام استراتژیک دانست و اظهار داشت: امروز عده‌ای کمر همت بسته‌اند که عملکرد دولت سیزدهم را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» با بیان اینکه دولت در انجام برخی اقدامات همچون اجرای طرح واکسیناسیون، تامین دارو، نهاده‌های دامی، کالاهای اساسی و گندم شاهکار کرد، ادامه داد: باید برای بیان خدمات و عملکرد دولت به مردم تلاش کنیم، اینها برای مردم انگیزه و امید ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس هرگز در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنند، بلکه مشورت می‌دهند  خواستار برگزاری جشنی برای ملی شدن هنر مرواربافی ملایر در ایام مناسب شد و گفت: اگر مدیران اطلاعات و آمار دستگاه‌های مربوطه خود را به ما بدهند، بهتر می‌توانیم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های آنان تلاش کنیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به لایحه بودجه امسال اشاره کرد و گفت: بودجه امسال به شکل قانون‌نویسی درآمده و دولت خیلی از اختیارات را بر عهده گرفته و در بسیاری موارد همچون فروش اموال مازاد و کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده است.

«هادی بیگی‌نژاد» با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم تامین مسکن و احداث چهار میلیون مسکن است، افزود: در این حوزه برنامه شهرستان باید مشخص باشد تا دچار آسیب‌های گذشته در تامین مسکن نباشیم.

به گفته وی تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بودجه فرهنگی و پژوهشی خود را در نظر بگیرند، در غیراینصورت اعتبارات در جای دیگری هزینه خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما در این مدت کمک به مدیران، جلوگیری از ایجاد اختلاف و تقویت وحدت بوده است.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان اعتبارات دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان جلسه شورای اداری ملایر استانداری همدان اعتبارات دولت سیزدهم مدیران دستگاه های اجرایی سرپرست فرمانداری عملکرد دولت پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد ظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبشهت_ در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بی‌عفتی و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود: اگر وحدت، همدلی و انسجام نباشد بسیاری از مشکلات رفع نمی‌شود، تصمیماتی که در کاشان گرفته می‌شود همه منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر وحدت و همدلی و انسجام باشد اقدام و عمل رخ می‌دهد، باید بتوانیم بن‌بست‌ها را بشکنیم، با اجرای قوانین و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و کار کارشناسی می‌توانیم از کار مردم گره گشایی کنیم.

محمدی فشارکی افزود: توجه نکردن دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی موجب فاصله بین مسئول و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و نوعی خود تخریبی است.

وی اظهار کرد: عدم توجه مدیر به مقوله اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی خود تخریبی و خود تضعیفی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه مند هستند، چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

محمدی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند و شبکه‌های مجازی شهرستان در دست افرادی قرار می‌گیرد که به جای تقویت روحیه و امیدآفرینی در جامعه تخریب، یاس و ناامیدی را تبلیغ می‌کنند و مردم هم ناامید می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شوند و این مهم از طریق بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

هادی کاشانی مدیر بحران کاشان هم در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بارش‌های چهارم اردیبهشت باعث بروز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغات و مزارع صیفی و سبزی بود که شامل ارزش‌گذاری نابودی حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، تخریب چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع است.

کاشانی با اشاره به اهمیت گزارش‌های هواشناسی تأکید کرد: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحدهای مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.

کد خبر 748920

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی