Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کرامتی روز شنبه در آغاز به کار ۶۴ اکیپ نظارتی در سراسر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این اقدام با مشارکت قرارگاه تامین امنیت غذایی و حضور بسیج مهندسان، تعزیرات حکومتی،  سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، همزمان در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسوولیت نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه شب یلدا طرح تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و پرمصرف مورد نیاز شهروندان در این ایام توسط ۱۶ اکیپ در شهرستان ارومیه نیز به تبعیت از کل استان با همکاری بازرسان قرارگاه تامین امنیت غذایی، بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف، اتحادیه های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی  اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی روزانه باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: قیمت و کیفیت کالاهایی مانند میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و مرغ که مصرف بیشتری در این شب دارند در اولویت بوده و در قالب این بازدیدها، با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

کرامتی بیان کرد: اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان برای کنترل قیمت ها هستند و در غیر این صورت تحت عنوان واحد متخلف به مراجع قضایی و نظارتی معرفی خواهند شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از بیستم آذرماه جاری در آذربایجان غربی آغاز شده و تا اول دی ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی با هدف نظارت بر بازار و بازرسی از واحد های عرضه میوه و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان همواره در طول سال فعال است ولی فعالیتهای نظارتی این قرارگاه در آستانه شب یلدا تشدید خواهدشد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه شرکت بازرسی کیفیت شب یلدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه شرکت بازرسی کیفیت شب یلدا آذربایجان غربی جهاد کشاورزی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق (در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ) در استان رخ می‌دهد که روز پنجشنبه تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال می‌شود، افزود: وزش باد نیز برای ایام پیش رو پیش‌بینی می‌شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و با توجه به شدت بارش‌ها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: از نظر دمایی نیز طبق پیش‌بینی‌ها کاهش نسبی دما در استان آغاز می‌شود.

صابری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌هایی در نقاط جنوبی استان گزارش شده که بیشترین میزان از سردشت و پیرانشهر با ۲۶ و ۱۴ میلی‌متر بوده است.

وی گفت: در این مدت چالدران با  درجه بالای صفر خنک‌ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بودند.

آذربایجان‌غربی استانی کوهستانی است که دارای بین ۸۰۰ تا یک میلیون هکتار اراضی کشاورزی است و اقلیم و بارندگی‌ها تاثیر مستقیمی بر زندگی و معیشت مردم منطقه دارد.

امسال سیل خسارت‌هایی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی