Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشارچی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ضرورت تمرکز بر مشکلات خاص استان در حوزه آسیب ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر این در احصای مسائل و مشکلات باید ریشه یابی علل آنها در دستور کار باشد. 

وی خاطرنشان کرد: لازم است در احصای مسائل فرهنگی و اجتماعی استان از مصادیق به کلیات برسیم. 

افشارچی تاکید کرد: در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی باید مسائل کلی طرح شده ریزتر و مصداقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا در این جلسه پنج مساله فرهنگی احصا شده در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان با نظر نهایی اعضا به تصویب رسید. 

این مسائل شامل پایین بودن سرانه زیرساختهای فرهنگی و هنری، ضعف نسبی تولید و مصرف محصولات فرهنگی و هنری، فاصله گرفتن نهاد خانوادهاز سبک زندگی ایرانی - اسلامی، پایین بودن سواد رسانه ای و مجازی و عدم بهره گیری از فرهنگ بومی در بازنمایی هویت و شعائر اسلامی - ایرانی و انقلابی در استان زنجان است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در احصای مسائل اجتماعی و فرهنگی نظر دستگاههای اجرایی که به صورت میدانی درگیر هستند، باید در اولویت باشد، گفت: برخی مسائل به صورت موضوع سراسری است و علت آن این است که بین شهرها و استان بده و بستان و تعامل هست و یک سری مسائل فرهنگی دیگر خاص یک منطقه و استان نیست. 

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: شورای فرهنگ عمومی با احصا و شناسایی مسائل، آژیر خطر را به صدا در می آورد و دستگاه‌ها و مجموعه های اجرایی باید تلاش کنند و برای حل آنها راهکار بیابند. 

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی محسن افشارچی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی محسن افشارچی زنجان شورای فرهنگ عمومی محسن افشارچی زنجان شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور