Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قلیچ می گوید حامد لک در بازی با پیکان دچار اشتباه بدی شده است.

به گزارش طرفداری، وحید قلیچ درباره پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به میزان گفت:

پرسپولیس نیمه اول خوب بود، اما لک اشتباه فاحشی کرد. یک گلر باتجربه نباید در آن موقعیت بلند شود و توپ را بزند. دفع توپ درست این بود که دو دستی توپ را می‌گرفت و بازیکن مقابل را شارژ نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً در این موارد داور‌ها خطا را روی دروازه‌بان‌ها می‌گیرند؛ اما در حال حاضر پرسپولیس در شرایطی است که نباید اشتباه یا خطایی از بازیکنان سر بزند؛ زیرا داور‌ها روی پرسپولیس تمرکز کرده‌اند.

وی در خصوص دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت:

پرسپولیس نیازمند تغییر و تحول است و کسی باید بیاید که بتواند از نظر روحی روانی به پرسپولیس و کادر دروازه‌بانان روحیه بدهد. پرسپولیس در شرایط سختی به سر می‌برد، حتی ممکن است رادوشوویچ برنگردد. پرسپولیس باید یک دروازه‌بان دوم باکیفیت در نیم فصل دوم جذب کند؛ زیرا دروازه‌بان سوم پرسپولیس کیفیت بازی در لیگ برتر و حتی جام حذفی را ندارد.

قلیچ در مورد حضورش در تجمع روبروی وزارت ورزش عنوان کرد:

بسیاری از پیشکسوتان این کار را نمی‌کند. برخی از طرفداران فکر کردند من به نفع کسی آمده‌ام، من عزت نفس خودم را نمی‌فروشم. فکر می‌کردم کالدرون مقصر پنجره بسته شدن پنجره پرسپولیس است و اکنون متوجه شدم که ممکن است او تاثیری نداشته باشد. ایران تحریم است و نمی‌تواند پول را به دستش برساند. قول دادند تا جمعه این هفته پنجره‌ بسته شده باز شود و پول کالدرون تسویه شود. من در تجمع طرفداری کسی را نکردم، با اینکه برای برخی این تصور به وجود آمد که دارم از کسی جانبداری می‌کنم؛ حقیقت بر خلاف این است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس با ویستا توربین در جام حذفی، تصریح کرد:

برای پرسپولیس اهمیت دارد که همه بازی‌ها را ببرد. باید به تمام حریفان سخت بگیرند، اگر امکانش بود هر بازیکنی که دوست داشت درون ترکیب قرار دهد. این تیم در حدی نیست که بتواند برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند. بهتر است، به بازیکنان اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که کمتر بازی کردند، استفاده کند.

قلیچ در پایان درباره دیدار پرسپولیس با ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر، خاطرنشان‌ کرد:

ذوب آهن تیم سر سختی است. پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی می‌کند و باید امتیاز‌ها را جمع کند. ذوب آهن عملکرد خوبی داشته و مربی‌های خوبی دارند، نتیجه هم در لیگ برتر گرفتند؛ اما اسم پرسپولیس سنگین است. باید بازیکنان خودشان باشند تا بتوانند این تیم را ببرند و به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروازه بان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود