Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان تهران اظهار داشت: می‌دانم بازی سختی را با پیکان داریم. تیمی که امکانات و کادر فنی خوبی دارد. شناخت خوبی از آنها دارم زیرا خودم شاگرد آنها بوده‌ام. ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم. برخی از بازیکنان ما سال اول است که در لیگ یک بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فصل نتایج خوبی  گرفته‌ایم. می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام بدهیم. جام حذفی جامی است که بازیکنان تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم می‌خواهند عرض اندام کنند و شایستگی‌هایشان را به نمایش بگذارند که می‌تواند پله‌ای برای پیشرفت آنها باشد. 

رجب‌زاده عنوان کرد: چند بازیکنمان مصدوم هستند و کارمان سخت است. سعی می‌کنیم از نفراتی استفاده کنیم تا تعادل را در تیم برقرار کنیم و بازی خوب و جانداری را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه قشقایی در گذشته توانسته پرسپولیس را در جام حذفی حذف کند، گفت: من آن بازی را کامل دیدم. این می‌تواند بار روانی خوبی داشته باشد اما فوتبال در هر زمان و هر بازی، شرایط خاص خود را دارد. نتیجه براساس آن بازی رقم می‌خورد و این هم می‌تواند روحیه‌بخش باشد که باشگاه چنین سابقه‌ای دارد. 

وی با اشاره به مشکلات قشقایی شیراز اظهار داشت:  تا دو روز پیش جلسات مختلفی را با مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم و قرار نبود در مسابقات حذفی به خاطر شرایط مالی سختی که داریم، شرکت کنیم. این باشگاه شخصی اداره می‌شود و متعلق به ایل بزرگی در کشور است که هوادارانی در سراسر کشور دارد. می‌خواستیم که به خاطر مسائل مالی در جام حذفی شرکت نکنیم اما استاندار و مدیرکل به ما قول مساعد و کمک مالی دادند که هنوز انجام نشده است.

سرمربی تیم قشقایی افزود: امیدوارم این کار انجام شود تا در ادامه بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. کمک به تیم باعث می‌شود که تیم‌های دیگر در استان هم انگیزه داشته باشند. ما در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو تیم داریم. قشقایی یک تیم پرهوادار است و مقبولیت زیادی دارد که می‌تواند نشاط اجتماعی زیادی را در استان ایجاد کند. باید این تیم را حفظ کنیم. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم یا خرده بگیرم اما اگر این تیم در استان دیگری بود، همه پای کار می‌آمدند. توقع این است که به باشگاه ما کمک شود تا به دیگر تیم‌های استان هم انگیزه داده شود.

وی در مورد زمین خراب چمن ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: متأسفانه شیراز سالهای سال است که درگیر مشکل زمین است. کاش یک بار برنامه‌ریزی خوبی می‌شد و یک زمین خوب تحویل می‌شد. نمی‌خواهم وارد ریز قضایا شوم. هنوز زمینی که در حق استان فارس است را نداریم. با کسی هم دشمنی نداریم و نمی‌خواهیم مسئله‌ای برای کسی درست یا کسی را خراب کنیم. حق فوتبال و استان فارس است که حداقل یک زمین خوب داشته باشد. ما باید دو زمین خوب و استاندارد داشته باشیم تا نه خودی‌ها و نه حریفان از وضعیت زمین ناله نکنند.

وی در مورد وضعیت زمین جدید ورزشگاه جدید گفت: من هنوز آن را ندیده‌ام اما آنطور که گفته‌اند تا یک ماه دیگر آماده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم