Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:54:01 GMT

جاعل مدارک تحصیلی در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۸۱۷۲

جاعل مدارک تحصیلی در کرج دستگیر شد

به گزارش  روز شنبه  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت:  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات اطلاعاتی از ارائه ۲ فقره مدرک تحصیلی جعلی به یکی از ادارات دولتی مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد:  محل سکونت افرادی که اقدام به ارائه مدرک تحصیلی جعلی کرده بودند شناسایی و  با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که  در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این افراد برای ارتقاء شغلی و حقوقی اقدام به خریداری مدرک جعلی از متصدی یک کافی نت به مبلغ ۳۵ میلیون تومان کرده اند.
نادربیگی گفت: بلافاصله کارآگاهان به کافی نت جاعل و متهم اصلی پرونده اعزام شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهم به ۲ فقره جعل مدرک تحصیلی تصریح کرد: این فرد با دریافت نمونه مدرک تحصیلی از اینترنت اقدام به جعل آن ها برای اشخاص دیگر می کرد.
نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم که به هیچ عنوان به وعده های واهی کلاهبرداران در زمینه جعل مدرک تحصیلی با ثبت درسامانه سازمان سنجش و امثال آن  توجه نکنند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
 

برچسب‌ها البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مدرک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات