Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر شیرازی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه همه معلمان می توانند در این جشنواره شرکت کنند بیان کرد: جشنواره سنجش و ارزشیابی تحصیلی در سطح ادارات و مدارس و تمامی مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه برگزار می‌ شود.

او تصریح کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارتهای معلمان در اجرای صحیح و درست شیوه های نوین سنجش، انتقال تجربیات برتر معلمان به یکدیگر و گردآوری تجربیات بومی معلمان در حوزه ارزشیابی تحصیلی از اهداف اصلی این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی نژاد ادامه داد: در این همایش  تجارب برتر در حوزه سنجش آغازین، تکوینی و پایانی در کنار ابتکارات فردی و حرفه ای معلمان در ارزشیابی تحصیلی مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس افزود: معلمان فارسی در سال های قبل با مشارکت گسترده  در این همایش مقام های کشوری زیادی را به دست آورده اند.

 او گفت: نوآوری، تازگی، خلاقیت، میزان کاربرد و علمی و تکنولوژی محور بودن اثر از معیارهای اصلی مد نظر برای قضاوت درباره این آثار است.

شیرازی نژاد بیان کرد: معلمان فارسی می توانند تجربیات برتر خود را تا نیمه اول بهمن به ادارات اموزش و پرورش مناطق و یا شهرستان خود ارسال کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس  با بیان اینکه آثار منتخب مناطق  پس از داوری به استان ارسال می شود تصریح کرد: آثار ارسالی به استان تا پایان تیرماه  امسال داوری و کارهای برگزیده به مرحله کشوری معرفی می شوند.

او ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره  سنجش و ارزشیابی تحصیلی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش به سایت https://aee.medu.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش جشنواره ارزشیابی تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،طالب محمدی افزود: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.
وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی، ابتدا باید درخواست کتبی خود را ارائه و پس از بررسی شرایط دانش آموز در شورای مدرسه درخواست متقاضی در سامانه سیدا بارگذاری می‌شود.
محمدی اضافه کرد: والدین پس از تایید، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
زمان اتمام فرآیند ثبت نام متقاضیان پایان خرداد ماه است و برابر دستورالعمل وزارتی این زمان قابل تمدید نیست.
سال گذشته ۱۸۹ دانش آموز کردستانی، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد