Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی بهاری امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی نوید ارومیه مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا (یکشنبه) یک فرصت خوب است تا محصولات خود را به فوتبال ایران ارائه کنیم. باشگاه ما از سال ۹۰ در قالب یک مدرسه فوتبال کارش را شروع کرد و اکنون یکی از جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم‌های ایران است و فردا می‌تواند این محصولات خود را در معرض دید بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:‌ دیدار با استقلال بسیار سخت و نابرابر است. نابرابر از این جهت که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است. فردا یک جنگ نابرابر را شاهدیم اما روی همت، غیرت، تلاش و استعداد بازیکنان‌ حساب می‌کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم آمده‌اند و برای شهر ارومیه هستند و فردا می‌توانند توانمندی خودشان را در معرض دید قرار بدهند. فارغ از هر نتیجه‌ای که بگیریم، خودمان را برنده بازی می‌دانیم.

بهاری همچنین بیان داشت:‌ مسیر خوبی را تیم نود ارومیه در ۱۰ سال اخیر طی کرده است. از مسوولان امر می‌خواهم به ما کمک کنند. در سال ۹۷ هم که با پرسپولیس بازی کردیم اشتباهات داوری به ضرر ما شد و یک بر صفر بازنده شدیم. در همان سال پرسپولیس فینالیست آسیا شد. یک تیم شهرستانی و مظلوم هستیم و در هر حال بازی فردا برای ما یک فرصت است و به نوعی هم جنگ نابرابر. امیدوارم داوران باتجربه با دل و جرأت قضاوت کنند تا حق به حق‌دار برسد.

وی در مورد اینکه هم سرمربی و هم مدیرعامل تیم است، گفت: سلمان تاجدار سرمربی است که به دلیل مشکلی نتوانست در نشست حضور یابد. مدیرعامل باشگاه هم برادر من است اما کارهای اجرایی با خودم است و من به احترام رسانه‌ها و سازمان لیگ در نشست خبری حاضر شدم.

مربی تیم نود ارومیه در پاسخ به این سوال که اینکه می‌گوید دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه استان آذربایجان غربی است اما در والیبال ارومیه دستمزدهای خوبی به بازیکنان پرداخت می‌شود گفت: بله ارومیه را با والیبال و سعید معروف می‌شناسند. ارومیه پایتخت والیبال و شهر عاشقان والیبال است. سعید معروف لیونل مسی والیبال دنیا است اما پرداختی‌های والیبال هم به آن شکل نیست. من هم اگر این حرف را زدم منظورم این است که این درد فوتبال ما است که تیمی از آذربایجان غربی استانی که شهیدان باکری‌ و امینی‌ داشته و ۱۲ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، تخصیص بودجه ورزشی‌اش ناعادلانه است. باشگاه‌های صنعتی و دولتی از پول بیت‌المال استفاده می‌کنند اما بودجه ورزش این استان کمتر از دستمزد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است. ارومیه شهرستانی با استعدادهای فراوان است من از این تریبون استفاده می‌کنم و امیدوارم مسوولان وزارت ورزش و جوانان به استان‌های محرومی مثل ما نگاه ویژه‌ای داشته باشند. در ارومیه فرشاد احمدزاده و محمد زینالی را در فوتبال داشتیم. فردا هم یک بازیکن ۱۷ ساله به نام رستمی داریم اما من خواهان نگاه عدالت‌محور در فوتبال کشور هستیم.

وی درباره اینکه ممکن است تیم نود شگفتی خلق کند گفت: نود در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی‌های خوبی را انجام داده است. سال ۹۷ با اشتباه داوری، پرسپولیس به زور یک بر صفر ما را برد. پنالتی ما را نگرفتند و محمد انصاری باید اخراج می‌شد. در بازی با تراکتور هم ۱۲۰ دقیقه با تراکتور کهکشانیِ مصطفی دنیزلی مساوی کردیم و در پنالتی هشتم باختیم. استقلال تیم قابل احترامی است و در فوتبال هزار اتفاق ممکن است رخ بدهد اما ما به غیرت و توانایی بازیکنان‌ ایمان داریم.

بهاری در پایان درباره وضعیت تیمش در لیگ گفت: فکر کنم تیم دوم جدول لیگ ۲ هستیم. سه سال پیش هم به خاطر یک اشتباه بدهی سنگین فرناندز که به مجموعه نود ربط نداشت به تیم تحمیل شد و یک فصل با پنجره بسته بازی کردیم و به لیگ ۲ سقوط کردیم اما هدف‌مان این است که دوباره به لیگ یک بیاییم. اکنون هم با یک بازی کمتر و یک امتیاز اختلاف تیم دوم جدول هستیم و می‌خواهیم به لیگ یک برگردیم.

دیدار ۲ تیم استقلال و نود ارومیه روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارومیه استقلال جام حذفی آذربایجان غربی نود ارومیه ورزشگاه آزادی آذربایجان غربی ارومیه استقلال باشگاه پرسپولیس جام حذفی نود ارومیه ورزشگاه آزادی یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز و تهران به مصاف تیم‌های تراکتور و سپاهان خواهند رفت. 

تراکتور - استقلال 

سرخپوشان تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام میزبان آبی‌پوشان تهران هستند. دو تیم در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که انگیزه‌های متفاوتی دارند. تراکتور ۴۰ امتیازی دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد، اما این امید را دارد که بتواند سهمیه لیگ نخبگان را به دست آورد؛ بنابراین با تمام توان بازی خواهد کرد تا با حمایت حداکثری هواداری پرشور خود برنده این بازی باشد و شکست دور رفت را تلافی کند. جدایی ناگهانی پاکو خمز باعث شد تا مدت کوتاهی محمد نصرتی سرمربی باشد و پس از آن قرار بر این شد یحیی گل‌محمدی هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، اما مشکل او هنوز حل نشده تا حمید مطهری به عنوان کمک اول گل‌محمدی، مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشته باشد. اتفاقی که برای اولین بار در دیدار قبلی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی رخ داد.  

استقلال که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده برای حفظ این جایگاه مهم می‌بایست در بازی خارج از خانه برنده باشد. تیم جواد نکونام در این فصل بیشتر پیروزی‌های خود را اقتصادی به دست آورده و به نظر می‌رسد با همین تدبیر به دنبال عبور از تراکتور است. آبی پوشان با اختلاف یک امتیاز در صدر هستند و اگر برنده نشوند احتمال آنکه صدر جدول را از دست بدهند بسیار زیاد است. نکونام در بازی فردا آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا را به دلیل مصدومیت و سید حسین حسینی را به علت محرومیت در اختیار ندارد. ضمن اینکه مویت یامگا و مهدی مهدی‌پور را تا پایان فصل از دست داده است.  

استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.در بازی فصل گذشته  تراکتور 7 گل از استقلالِ ساپینتو دریافت کرد و در بازی رفت نیز متحمل شکست شد تا تراکتوری ها حالا به دنبال انتقام از استقلال باشند.

پرسپولیس - سپاهان

سرخپوشان تهران در حالی از سپاهان میزبانی می‌کنند که برای جا نماندن از استقلال و چه بسا صدرنشینی، نیاز به برتری مقابل سپاهان دارند. شاگردان اوسمار در ال‌کلاسیکوی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند، چون بازی رفت را در ورزشگاه نقش جهان به حریف واگذار کردند و از طرفی در دیدار قبلی خود که در جام حذفی بود برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند تا فرصت کسب سه گانه را از دست بدهند و بنابراین در این دیدار به دنبال برتری هستند تا بتوانند ۵۵ امتیازی شوند و در کورس قهرمانی باقی بمانند حتی اگر استقلال متوقف نشده باشد. اوسمار در بازی فردا نمی‌تواند از علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه مصدوم و دانیال اسماعیلی‌فر محروم بهره ببرد و گل‌هایی که امیررضا رفیعی برابر آلومینیوم اراک خورد، سرمربی برزیلی را نگران کرده تا از درون دروازه مطمئن نباشد.  

سپاهان ۴۵ امتیازی که در سه بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی برنده بوده، اگر بتواند در ورزشگاه آزادی فاتح ال‌کلاسیکو نام بگیرد، کماکان امیدوار به قهرمانی باقی می‌ماند، به خصوص اگر تراکتور ۳ امتیاز دیدار با سپاهان را در خانه نگه دارد. ژوزه مورایس در بازی فردا چند غایب دارد. محمد دانشگر، پیام نیازمند و آریا یوسفی مصدوم هستند و کادر پزشکی طلایی پوشان در تلاش است تا رضا اسدی و فرشاد احمدزاده را به این بازی برساند. غایبانی مهم به خصوص اسدی که تک گل بازی رفت را به ثمر رساند.

سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟