Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از استانداری تهران؛ اداره کل امور بشردوستانه اتحادیه اروپا (اکو) متشکل از خانم تاهینی مایتری تاماناگدا رئیس جدید دفتر نمایندگی اداره کل بشردوستانه اتحادیه اروپا (اکو) در پاکستان به همراه نعیم گل دستیار امور برنامه ریزی سازمان به اتفاق فیلیپ مدیر سازمان پناهندگی نروژی و همینطور نمایندگان سازمان بهبود یافتگان از مدرسه شهید ستارخان حصارک شهرستان ورامین به جهت وضعیت تحصیل دانش‌آموزان پناهنده بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مذکور به همراه نمایندگان سازمان ریلیف اینترنشنال از منازل ۲ تبعه افغانستان در شهرستان ورامین به جهت روند امور تحصیلی دانش آموزان پناهنده و نیازسنجی خانوارو همچنین از مدارس نادر مالکی اسعدی در شهرستان رباط کریم پیرامون موضوع تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پناهنده بازدید کردند.

بر همین اساس ایووفرسین نماینده کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران طی نامه ای از استاندار تهران به جهت رسیدگی مطلوب به وضعیت پناهندگان تقدیر کرد.

براین اساس در متن مذکور به محسن منصوری استاندار تهران آمده است: که بدین وسیله مفتخرم که مراتب تشکر و قدردانی خود را به دنبال ماموریت اخیر اداره کل امور بشردوستانه اتحادیه اروپا (اکو) به استان تهران که از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ انجام گرفت و طی آن هیئت اکو از مناطق مختلف میزبان پناهندگان در استان تهران بازدید به عمل آوردند ابراز نمایم.

در این متن آمده: طی این ماموریت هیئت اکو به طور مستقیم شاهد خدمات ارائه شده به پناهندگان توسط دولت جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال و چگونگی تبدیل حمایت های اتحادیه اروپا به کمک های بشردوستانه، ملموس و معنی دار بود و این بازید فرصتی بسیار مناسب برای نمایش فعالیت‌های مشترک در سطح کشور و همچنین درک نیازهای موجود با توجه به شرایط بی ثبات افغانستان را فراهم آورد.

در بخشی از متن آمده است: فرصت تعامل مستقیم با پناهندگان مورد توجه ویژه این هیئت بود، در طول مدت این سفر و نیز پس از اتمام آن هیئت اکو قدردانی خود را برای درک بهتری از فعالیت‌های مشترک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در حوزه های آموزش، سلامت و معیشت همچنین وضعیت پناهندگان در این استان ابراز داشتند.

در پایان متن آمده، همچنین از جانب تمامی شرکت کنندگان و کمیساریا از جنابعالی و همکاران محترم هماهنگی‌ها و همراهی های صورت گرفته در راستای به انجام رساندن این بازدید موفق مجدداً قدردانی و سپاسگزاری می نمایم و مشتاقانه در انتظار ادامه همکاری و هماهنگی با آن اداره محترم برای حصول اطمینان از پویایی و ادامه حمایت جامعه بین‌الملل از خدمات بشردوستانه به پناهندگان در ایران هستم.

برچسب‌ها شهر تهران کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد محسن منصوری شهر تهران کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد محسن منصوری اتحادیه اروپا سازمان ملل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه