Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عارف در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با اشاره به ماموریت های این بنیاد در دهه دوم فعالیت خود، اظهار کرد:  بنیاد امید ایرانیان برای نیل به حکمرانی خوب در کشور حاضر است تمامی ظرفیت‌های کارگروه های مختلف خود را در خدمت مدیران جامعه قرار دهد، هر چند  در مقطع فعلی نوعی بی نیازی برای استفاده از ظرفیت فکری نخبگان در بخش های مدیریتی کشور احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بر لزوم راه اندازی اندیشکده بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد و از اعضای هیات مدیره بنیاد خواست این اندیشکده با محوریت جوانان نخبه تاسیس شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و با اظهار تاسف از احساس یاس و ناامیدی در اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد : در ادوار مختلف بعد از انقلاب اسلامی با بحران ها و شرایط سختی  رو به رو بودیم، اما هنر گفتمان اصلاحات حضور و انجام مسئولیت در شرایط سخت است و خوشبختانه کارنامه عملکرد جریان اصلاحات با وجود سنگ اندازی های فراوانی که از سوی جریان مقابل که در قدرت حضور داشتند صورت می گرفت نشان از تاثیر گذاری در حوزه های مختلف جامعه بوده است.

وی با یادآوری چگونگی بازگشایی دانشگاه ها در دهه ۶۰ ، گفت: در مقطعی که می خواستیم دانشگاه ها را بعد از حدود دو سال بازگشایی کنیم با مقاومت های فراوانی رو به رو بودیم، اما با ایستادگی در آن شرایط سخت و گوشزد کردن تبعات تداوم تعطیلی دانشگاه ها  برای کشور به مسئولان،  نهاد دانشگاه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد و اگر ممارست و پیگیری ما نبود شاید تعطیلی  دانشگاه ها برای مدت طولانی تر ادامه داشت.عارف با تاکید براینکه گفتمان اصلاحات گفتمانی بن بست شکن است، خاطرنشان کرد: شخصا وضعیت فعلی کشور را در شان مردم شریف ایران نمی دانم با شعار نمی توان کشور را اداره کرد متاسفانه نوعی سردرگمی و بی برنامه‌گی در مدیریت کشور مشاهده می شود و تداوم این سبک مدیریت فرجام نامطلوبی برای کشور در پی دارد .

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به وضعیت جریان اصلاحات در مقطع فعلی، گفت: ما در جریان اصلاحات حتما نیازمند به یک تحول اساسی هستیم و برای ایجاد این تحول همه احزاب و گروه ها و شخصیت های تاثیر گذار این جریان باید با برنامه ریزی دقیق و منطبق با شرایط جامعه علی رغم‌ تمام محدودیتهایی که برای این جریان ایجاد کرده اند در متن جامعه حضور فعال و تاثیر گذار داشته باشد چرا که مطمئنا شرایط فعلی بر اساس خواست و اراده مردم تغییر خواهد کرد.

21231

کد خبر 1583918

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد رضا عارف اصلاح طلبان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بنیاد امید ایرانیان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!