Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، «لذت فوتبال» برنامه ویژه شبکه ورزش برای پوشش فوتبال‌های اروپایی که از سال ۱۳۹۷ روی آنتن می‌رود و توانسته مخاطبان زیادی پیدا کند. با اینکه فوتبال‌های پخش شده این برنامه نسبت به فصول گذشته تغییر نکرده، اما رضایت مخاطبان از این برنامه در فصل جدید بیشتر شده.

شبکه ورزش بعد از چند سال روی آنتن بودن این برنامه، از تابستان امسال تصمیم گرفت با تغییر شکل لذت فوتبال، این برنامه را با یک مجری روی آنتن بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول مجیدی که پیش‌تر سردبیر برنامه بود و برنامه را در کنار مهدی توتونچی اجرا می کرد، حالا چندماهی است که به تنهایی عهده‌دار برنامه شده و این یکی از تغییرات مهم لذت فوتبال در فصل جدید بوده.

دست‌اندرکاران این برنامه با حذف بخش دعوت از مهمان‌، سعی کرده‌اند کار کارشناسی و آنالیز فوتبال را با قوی کردن محتوای شان و در قالب آیتم‌های پخش شده در فواصل برنامه انجام دهند. اتفاقی که پیش‌تر برنامه نود هم در چند سال آخر حضورش روی آنتن انجام داد و نظر مخاطبان را جلب کرد. 

بنظر می‌رسد عدم هزینه صداوسیما در بخش پرورش کارشناسان فوتبال باعث شده تا برنامه‌سازها برای دعوت از کارشناس‌هایی که فوتبال روز دنیا را بشناسند و حاضر به آمدن به تلویزیون باشند به مشکل بخورند و ترجیح‌شان حذف این بخش باشد.

لذت فوتبال در فصل جدید با استفاده از همین فرمول و قوی کردن آیتم‌هایش موفق شده برای اولین بار پربیننده ترین برنامه شبکه ورزش شود. این برنامه که همیشه پشت برنامه‌های محبوبی مثل فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و ویدئو چک با اجرای عبدالله روا می‌ماند، حالا در فرمت جدید موفق شده گوی سبقت را از رقبایش برباید و حتی برای اولین بار به لیست ۱۰ برنامه پرمخاطب صداوسیما هم اضافه شود.

این برنامه البته ضعف‌هایی هم دارد. از جمله نداشتن دکور اختصاصی(مقایسه کنید با فوتبال ۱۲۰ و یا ویدئو چک). میز برنامه هم به طور آشکاری دچار مشکل بصری‌ست. در بخش نریتورها لذت فوتبال نیاز به تقویت دارد تا اشتباهات فاحش تلفط اشتباه اسامی‌ خاص دنیای فوتبال بیننده را اذیت نکند.

«لذت فوتبال» شنبه تا چهارشنبه، پیش از شروع فوتبال های اروپایی روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و تهیه‌کنندگی آن را آرش موسایی برعهده دارد.

۵۸۵۸

کد خبر 1583927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی لذت فوتبال شبکه ورزش روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین