Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@15:23:53 GMT

اظهارات رئیسی درباره بازگشایی هوشمند مرزها

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۸۵۵۷

اظهارات رئیسی درباره بازگشایی هوشمند مرزها


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر برای صیانت از جان مردم و افزایش ایمنی در مقابل ویروس کرونا را بسیار ارزشمند ارزیابی و با قدردانی از همه دست‌اندرکاران، اظهار داشت: بازگشایی هوشمند، تحرک و نشاط را به جامعه برگرداند اما برای صیانت از جان مردم لازم است همچنان رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های متولی مورد تاکید جدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با تاکید مجدد بر ضرورت توجه مضاعف به کنترل تردد از مرزهای کشور، گفت: صیانت از جان و سلامتی مردم ایجاب می‌کند که تردد افراد از مرزها بویژه از کشورهایی که احتمال سرایت بیشتری وجود دارد، با دقت و جدیت کنترل شود. البته محدودیت‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود به گونه ای باشد که برای تردد ضروری مردم مشکلی ایجاد نکند.

رئیسی با تشکر از همراهی و اعتماد مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: امروز مردم بخوبی اطلاع دارند که با رعایت اصول بهداشتی می‌توان از آسیب‌های بعدی شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرد و در این راستا دولت کاملا به ارزش همراهی و همدلی مردم واقف است و تلاش‌های خود را برای صیانت از جان مردم همچنان با قوت ادامه خواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه رئیسی سید ابراهیم رئیسی شیوه نامه های بهداشتی آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه صیانت از جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت: کار انسداد مرز در مقاطع مختلفی دنبال شده و گاهی اوقات رها شده است که اکنون با تصمیمات مهم رئیس‌جمهور منابع جدیدی پیش‌بینی شده است که این کار با همت بیشتری انجام شود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند