Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو و علی پروین تا پایان هفته دهم ادوار مختلف رقابت های لیگ برتر تاکنون بیشترین امتیازها را برای پرسپولیس کسب کرده اند

پرسپولیس با برانکو و علی پروین در لیگ های گذشته آمار خوبی تا پایان هفته دهم داشته است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی با یحیی گل محمدی تا پایان هفته دهم با 19 امتیاز در رتبه چهارم جدول جا گرفته که نسبت به فصل قبل که خود یحیی هدایت سرخ ها را برعهده داشت، یک امتیاز بیشتر کسب کرده است چرا که پرسپولیس فصل قبل تا پایان هفته دهم تنها 18 امتیاز کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوع زمانی جالب می شود که مرور آمار پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته های دهم نشان می دهد برانکو ایوانکوویچ و علی پروین بیشترین امتیازها را کسب کرده اند.

پرسپولیس در لیگ های شانزدهم، هفدهم و هجدهم آمار بالاتری داشته است. برانکو با پرسپولیس در لیگ شانزدهم 22 امتیاز، در لیگ هفدهم 23 امتیاز و در لیگ هجدهم 20 امتیاز کسب کرده و علی پروین نیز در لیگ دوم حرفه ای با کسب 20 امتیاز تا پایان هفته دهم بهترین عملکرد را بین مربیان ایرانی تا پایان هفته دهم با سرخ ها داشته است.

گفتنی است کمترین امتیاز تا پایان هفته دهم نیز در لیگ دوازدهم و دوران حضور مانوئل ژوره در پرسپولیس کسب شد که سرخ ها تا پایان هفته دهم تنها 10 امتیاز کسب کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

برانکو: نشان دادیم می‌ توانیم با همه رقابت کنیم؛ در قطر همه چیز غیرقابل باور است

 

 

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! رسول پناه: شجاع خلیل زاده به دنبال قرارداد 60 میلیارد تومانی بود فوت بازیکن افغانستانی تیم فوتسال ارژن شیراز پیر امریک اوبامیانگ اجازه حضور در تمرینات گروهی آرسنال را ندارد روبرت لواندوفسکی و 43 گل بوندسلیگایی در 2021؛ رکورد گرد مولر شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تا پایان هفته دهم علی پروین کسب کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد