Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد اما برای توسعه آن گره های فراوان و یک زنجیره مشکلات به وجود آمده که باید باز شده و از ادامه دار شدن آن جلوگیری کرد.

وی افزود: اهتمام مسوولان این شهرستان باید به جای دنبال کردن حواشی و یک سری مسایل خرد و پیش پا افتاده، حل مشکلات زیرساختی و اساسی این شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سردشت همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه ها در توسعه این شهرستان مرزی بیان کرد: رسانه ها در توسعه یک جامعه نقش بسیار تاثیرگذار و مهمی ایفا می کند در حدی که می توانند باعث پیشرفت یا پسرفت آن جامعه شوند.

خسروپور افزود: تاثیر و نقش رسانه بر توسعه در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا رسانه ها به عنوان بازوان قدرتمند از طریق مختلف می توانند در پیشرفت جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۵ نفر در عرصه رسانه این شهرستان، گفت: این تعداد از افراد فعال در رسانه و تاسیس یک کانون در این شهرستان نشان از این است که سردشت دارای یک جامعه پویا و مطالبه گر با منابع انسانی توانمند است که این خود می تواند بزرگترین ظرفیت برای پیشرفت و توسعه شهرستان باشد.

وی با بیان آنکه آنچه دغدغه خبرنگاران است دغدغه مسوولان نیز به شمار می رود، خواستار ارتباط نزدیک و تنگاتنگ رسانه ها با دستگاه های اجرایی و انعکاس مشکلات این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها مناطق محروم آذربایجان غربی توسعه صادرات توسعه اقتصادی سردشت رسانه مناطق مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم آذربایجان غربی توسعه صادرات مناطق محروم آذربایجان غربی توسعه صادرات توسعه اقتصادی سردشت رسانه مناطق مرزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام