Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر‏‬ به نقل از پایگاه خبری النشره، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با هیئت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به ریاست خالد مشعل در بیروت، بر اهمیت تقویت مقاومت به ویژه در کرانه باختری تأکید کرد.

پایگاه النشره ضمن انتشار جزئیات این خبر افزود: دو طرف در این دیدار بر پایبندی خود به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه مقابله با اشغالگری و آزادسازی سرزمین فلسطین و بازیابی حقوق و مقدسات آن تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاد النخاله و هیئت حماس همچنین کشتار اردوگاه «البرج شمالی» در جنوب لبنان را محکوم و بر ضرورت حفظ امنیت و ثبات اردوگاه های آوارگان فلسطین تأکید کردند و از طرف های مربوطه خواستند برای پیگرد عاملان این جنایت و حامیانشان تلاش و شدیدترین مجازات ها را علیه آنها اعمال کنند.

علاوه بر این، دو طرف تقویت روابط دوجانبه و افزایش سطح همکاری و هماهنگی ها در داخل و خارج اراضی فلسطین را ضروری دانستند و بر بسیج شدن امت و آزادگان جهان حول محور مقاومت تأکید کردند.

دو هیئت جهاد اسلامی و حماس درباره تازه ترین تحولات مسئله فلسطین، پرونده های ملی و راه های تحقق وحدت ملی فلسطین بر اساس اصل مقاومت علیه رژیم اشغالگر، دفاع از قدس و مسجد الاقصی، آزادسازی قدس و شکستن محاصره نوارغزه بحث و تبادل نظر کردند و به موضوع آوارگان فلسطینی مقیم لبنان نیز پرداختند.

قابل ذکر است دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ابتدای این دیدار، سی و چهارمین سالگرد تأسیس جنبش حماس را تبریک گفت.

هیئت جنبش حماس به ریاست خالد مشعل رئیس این جنبش در خارج، از روز پنج شنبه گذشته سفر خود به بیروت را برای بررسی تحولات مربوط به مسئله فلسطین و آوارگان فلسطینی مقیم لبنان آغاز کرده است.

کد خبر 5378571

منبع: مهر

کلیدواژه: زیاد النخاله خالد مشعل جنبش حماس جنبش جهاد اسلامی مقاومت فلسطین کرانه باختری ایالات متحده امریکا روسیه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ایران مذاکرات وین اوکراین مسکو عربستان سعودی ولادیمیر پوتین سوریه لبنان ناتو جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • ویژگی‌های مثبت توافق آتش‌بس برای مقاومت و ملت فلسطین
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود