Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:28:56 GMT

پرچم‌ عزای فاطمی در ارومیه به اهتزاز درآمد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۱۰۸

پرچم‌ عزای فاطمی در ارومیه به اهتزاز درآمد

به گزارش ایرنا، در این آیین که علاوه بر مسوولان، برخی از شهروندان ارومیه ای نیز حضور داشتند، در میان حزن و اندوه حاضران، مراسم اعلان عزای فاطمی نیز برگزار شد.

همچنین در این مراسم، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بیان مصائب اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام علی (ع) به مداحی و نوحه سرایی پرداختند و یکی از روحانیون ارومیه ای نیز ضمن بیان بخش هایی از زندگی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع)، الگوبرداری از این زندگی والا را وظیفه همه مردان و زنان در جامعه اسلامی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، شنبه ۲۷ آذرماه مصادف با سیزدهم ماه جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بنابر یکی از قول های معروف است.

همچنین روز سوم جمادی الثانی بر اساس دیگر قول معروف، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که بین ۱۳ جمادی الاول تا سوم جمادی الثانی، ایام فاطمیه در نظر گرفته می شود و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) سوگواری و عزاداری می کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه شهادت حضرت فاطمه زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه شهادت حضرت فاطمه زهرا حضرت فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است