Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: از مسئولان باشگاه نود ارومیه به دلیل اینکه دعوت ما را قبول کردند و در کنفرانس حاضر شدند، تشکر می‌کنم. این موضوع مربوط به تیم اقتصادی باشگاه است و اگر طبق قوانین قرار باشد این کار صورت بگیرد، حتما و قطعا انجام می‌شود.

می‌گویند در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره دیدار صدری و عزیزی خادم بیان کرد: در مورد پرونده بازیکن گابنی اول باید از تیم حقوقی باشگاه استقلال تشکر کنم که این موضوع را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی در شبکه‌های اجتماعی در کار جمع آوری منابع فوق‌العاده به ما کمک کردند که جا دارد از آن‌ها، تیم و معاون حقوقی تشکر کنم. می‌گویند در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید. واقعا حافظه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی است که نتایج و جام‌های قهرمانی آن‌ها در بیرون از زمین به دست آمد.

بلوای سوپرجام را یادمان نمی‌رود

نوری فر بیان کرد:همین بلوای سوپرجام را یادمان نمی‌رود که با قانون من درآوردی یک جام را که می‌توانست یک بازی در نیم فصل یا زمان دیگری برگزار شود، با چه اصراری آمدند انجام دادند و آن مسائل برای ما به خاطر سوپرجام پیش آمد. یا ماجرا‌های هتل اصفهان و قصه‌هایی که وجود داشت و آمدند آن امتیاز را گرفتند.

پرسپولیس ۳ امتیاز راحت و ساده را بیرون از زمین گرفت

نوری‌فر افزود: نکته قابل توجه این است که در لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸، بازی پرسپولیس-سپاهان مقطعی بود و هنوز آن فاصله اختلاف امتیاز وجود نداشت و رقابت تنگاتنگ بود. آن بازی به تیم‌هایی که رقیب پرسپولیس بودند خیلی ضربه زد. پرسپولیس سه امتیاز راحت و ساده را بیرون از زمین گرفت. همان موقع هم مباحث زیادی وجود داشت که می‌شد به عنوان دفاع مطرح کرد.

به ۲ خط آخر رای کمیته انضباطی دقت کنید

او در مورد رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل گهر گفت: کمیته انضباطی بررسی‌های لازم را انجام داده و نکته‌ای که خیلی کم رسانه‌ها به آن پرداختند گزارش ۵۰ صفحه‌ای پلیس فتا است. گزارش تخصصی داده، IP‌ها بررسی شده، از ۹ ایمیل ۷ ایمیل جعلی بوده و کار پرونده را تقریبا یکسره کرده، کمیته انضباطی رای داده، بررسی در استیناف هم مسیر قانونی است. به ۲ خط آخر رای کمیته انضباطی دقت کنید که اعلام شده به طور حتم با جعل کنندگان و مسئولانی که در این موضوع مقصر بودند، برخورد می‌شود. قرار است پیگیرانه این را انجام بدهند و معرفی کنند. پرونده در این بخش باز است.
او در واکنش به صحبت‌های صدری گفت: متاسفانه در ۲ روز گذشته بیشترین اظهار نظر را از باشگاه رقیب تهرانی دارشتیم. اگر صحبت‌های طرفین این پرونده یعنی باشگاه‌های استقلال، سپاهان پیکان و گل گهر را در این روز‌ها جمع کنیم، به اندازه صحبت‌های دوستان نمی‌شود. مسئول، مربی، پیشکسوت، رسانه و هرکدامشان را که می‌بینید در این ساعت‌ها مشغول اظهار نظر هستند!

دوستان ضعفشان را می‌خواهند با این فرافکنی‌ها پوشش بدهند

معاون ارتباطات باشگاه استقلال افزود: یک مساله قانونی در میان بوده و جدا از تیم ما، ۲ تیم دیگر هم در کنار ما بودند. پرونده بازیکن گابنی پیگیری شد و کمیته انضباطی هم رای را اعلام کرده است. برخلاف بسیاری از پرونده‌ها که چندین ماه برای صدور رای زمان می‌برد و یا در دادگاه عالی ورزش یکی ۲ سال وقت می‌برد این رای خیلی زود صادر شد. قطعا کمیته انضباطی به یقین رسیده و این کار را انجام داده است. برخی افراد در این روز‌ها در رابطه با این پرونده بسیار صحبت می‌کنند. فکر می‌کنم این صحبت‌های من جزو معدود صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال در این یکی ۲ روز باشد. مسیر مشخص است. دوستان ضعفشان در خیلی از مسائل را می‌خواهند با این فرفکنی‌ها پوشش بدهند. اصلا اینطور نیست. استقلال کاملا قانونمند عمل کرده و کار را پیش برده است.

باشگاه استقلال برسر حقوق و منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد

نوری‌فر با اشاره به موارد مشابهی که پیش از این برای پرسپولیس رخ داده بود، عنوان کرد: این موضوع که بازی در بیرون از زمین و غیره اعلام می‌شود بهتر است مطرح نشود و من یکبار هم گفتم از این شوخی‌ها با ما نکنید! هفته پیش قصه‌ای راه انداختید که ۶-۵ باشگاه با هم متحد شدند، اما باشگاه‌ها یکی یکی تکذیب کردند و شما ماندید و باشگاه مبدا! الان هم باز این قصه‌ها هست. مطمئن باشید باشگاه استقلال برسر حقوق و منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.

 جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است

او افزود: یادمان نرود یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می‌شد با رصد و دقت بهتر، با شرایطی که این بار در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد و به این پرونده رسیدگی شد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی از بین نرود. ما یادمان نمی‌رود و ذهنمان پر از این مسائل است. خواهش می‌کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند و در مورد سایر مسائل این حجم از اظهار نظر را شاهد نباشیم.

بیشتر بخوانید:

صدری: باشگاه پرسپولیس بیشترین ضرر را از رای بازیکن گابنی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال مهدی طارمی باشگاه استقلال کمیته انضباطی بیرون از زمین بازیکن گابنی نوری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.
عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است. 


منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟