Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:03:27 GMT

معضل عجیب لوکا مودریچ، رایزنی رئال با باسکی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۲۳۷

معضل عجیب لوکا مودریچ، رایزنی رئال با باسکی‌ها

لوکا مودریچ با وجود منفی شدن تست کرونا ممکن است نتواند چهارشنبه با رئال راهی بیلبائو شود.

به گزارش "ورزش سه"، موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان کشورهای اروپایی آغاز شده و رئال مادرید نیز درگیر این موج شده است.

دو بازیکنی که اول از همه با تست مثبت کرونا روبرو شدند مارسلو و لوکا مودریچ بودند که بلافاصله به قرنطینه فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تست کرونای آسنسیو، رودریگو، گرت بیل و لونین هم مثبت شد.

 

 

 

 

با این حال دیشب اعلام شد که مودریچ برای دومین بار و برای حصول اطمینان از صحت تست پی سی آر، آزمایش داده و حالا جواب تست دوم این هافبک کروات منفی شده است.

 

با وجود منفی شدن تست مودریچ که هر دو دوز واکسن را نیز تزریق کرده بود اما هنوز مشخص نیست که او فردا می تواند برابر کادیز به میدان برود یا خیر. شرایط حضور او در بازی میان هفته برابر بیلبائو نیز نامشخص است.

 

 

 

 

مارکا در این باره نوشت که طبق پروتکل های شهر مادرید، فرد مبتلا باید 10 روز را در قرنطینه بماند اما در این باره برای کسانی که واکسن تزریق کرده و پیش از اتمام قرنطینه تست شان منفی می شود نیز استثنائاتی وجود دارد. آنها می توانند از قرنطینه خارح شده و در مورد فوتبالیست ها به میدان هم بروند.

برای این مهم تست قلب و نیز تست کامل سرولوژی(برای اطمینان از اینکه ویروس از بین رفته و قابل انتقال نیست) واجب است و رئال مادرید در مورد مودریچ این موارد را در نظر خواهد گرفت و سپس منتظر مجوز مسئولان بهداشت پایتخت اسپانیا خواهد ماند. به نظر می رسد مودریچ بتواند برابر کادیز که رئال در آن میزبان است به میدان برود اما برای بازی با بیلبائو شرایط دشوار است.

 

 

 

 

در ایالت باسک همچون مادرید فرد مبتلا باید 10 روز را در قرنطینه بماند با این تفاوت که اینجا دیگر استثنا وجود ندارد و حتی در صورت منفی شدن تست باید مدت زمان قرنطینه به طور کامل رعایت شود. به این ترتیب اگر تا روز چهارشنبه قانونی جدید وضع نشود، مودریچ نمی تواند با رئال راهی بیلبائو شود و بازی 2 دی برابر اتلتیک را از دست خواهد داد.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری امروز خود تایید کرد که مودریچ به دلیل شرایط نامطلوب بدنی و حتی در صورت کسب مجوز، برابر کادیز به میدان نخواهد رفت و برای بازی با بیلبائو نیز منتظر نظر مقامات مسئول هستند.

 

 

اتلتیک بیلبائو رئال مادرید لوکا مودریچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو رئال مادرید لوکا مودریچ لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مسعود سرگلزائی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی انجام می‌شود.
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال گذشته بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور نظارت بهداشتی شده است.
سرگلزایی تاکید کرد: در نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای محصولات تحت نظارت دامپزشکی از نظر وضعیت ظاهری، نشانه گذاری، دارا بودن وضعیت بهداشتی استاندارد از محل تولید فرآورده، شرایط بهداشتی خودروی متقاضی حمل، دمای مناسب محصول در طی مسیر از مبداء تا مقصد، تطابق محصول با گواهی بهداشتی صادره توسط اداره دامپزشکی مبدا و درصورت لزوم انجام نمونه برداری صورت می‌پذیرد؛ پس از تائید همه شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای اجازه بارگیری، حمل، تخلیه و مصرف محصولات مرتبط با دامپزشکی داده خواهد شد.
وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان، استانی مرزی در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان و در ارتباط با آب‌های آزاد جهان است؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در زمینه واردات، صادرات و ترانزیت کالا به منظور حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!