Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده کاراته کاهای ایران در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا با ۱۰ مدال رنگارنگ در آلماتی بسته شد.

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات روز نخست از نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا که به میزبانی قزاقستان جریان دارد، تیم اعزامی کشورمان موفق به کسب شش مدال طلا، دو نقره و دو برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس کاتا رو های ایران به ۳ مدال خوش‌رنگ طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند. در بخش کومیته نیز ۳ طلا، یک نقره و یک برنز به دست آمد تا ایران در پایان روز نخست رقابت‌ها با مجموع ۶ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان دهد.

در کاتای انفرادی نوجوانان ساجده جهانشاهی پس از قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه خود راهی فینال شد و در این مرحله با امتیاز ۲۴:۲۲ «کلیوچینک» از کشور میزبان را شکست داد و نخستین طلایی تیم ایران شد. در کاتای جوانان نیز ملیکا عزتی پس از صعود به فینال موفق شد با امتیاز ۲۴:۵۴ «سریار گارکرایسانگ» از تایلند را از پیش رو بردارد و دومین طلایی ایران شود. امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شجاعی و ابوالفضل فرامرز پور نیز در ترکیب کاتای تیمی جوانان در فینال کویت را شکست داد و طلای سوم را بدست آورد. امیر حسن معین الدینی نیز در کاتای انفرادی جوانان در مبارزه پایانی برابر «رامادهان هازل» از اندوزی بازنده شد و نقره گرفت. علی حاجی زاده هم در کاتای انفرادی نوجوانان روی سکوی سوم ایستاد.

در مبارزات بخش کومیته و در وزن ۵۴ - کیلوگرم فاطمه زهرا سعیدابادی، ابوالفضل همدمجو در وزن ۵۲ - کیلوگرم و ر وزن ۷۰ - کیلوگرم علی موسوی، با برتری مقابل کلیه رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند. پارسا محمدی در وزن ۷۰ + کیلوگرم یک مدال نقره، شهداد پور سلیمانی، در وزن ۵۷ - علیرضا لطیفه پور در وزن ۶۳ - کیلوگرم، مائده زارع در وزن ۵۴ + کیلوگرم، رومینا خادمی در وزن ۴۷۴- کیلوگرم نیز سه مدال برنز کسب کردند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته ایران روز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز