Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:15:42 GMT

طرح‌های اقتصادی ظرف یک ماه باید تعیین تکلیف شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۵۴۶

طرح‌های اقتصادی ظرف یک ماه باید تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر شنبه در کارگروه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا پاسخ استعلام‌های طرح‌های اقتصادی را ظرف مدت زمان یک ماه اررئه دهند.

وی اضافه کرد: اگر دستگاهی پاسخی به استعلامات طی مدت زمان مشخص شده نداد پاسخ آن دستگاه باید مثبت ارزیابی شده و نسبت به دریافت سایر مجوزها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه تاکید کرد: برای دریافت مجوز فعالیت بنگاه‌های اقتصادی پیشتر ١٢ استعلام از دستگاه‌های متولی نیاز بود اما اکنون با مصوبه‌ای که در کارگروه توسعه استان فارس مورد تصویب قرار گرفت مقرر شده تا ١٢ دستگاه متولی ظرف مدت یک ماه پاسخ استعلام‌های مربوطه را ارائه دهند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: پیشتر برخی از سرمایه گذاران نسبت به دریافت مجوز اقدام می‌کردند اما اقدام به ساخت در این طرح‌ها صورت نمی‌پذیرفت این در حالی است که مقرر شده برای تمام طرح‌های اقتصادی زمان بهره برداری معین گردیده تا استان از این سرمایه گذاری ها بهره مند گردد.

کد خبر 5378668

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد هادی ایمانیه استانداری فارس توسعه اقتصادی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا بارش باران سانحه تصادف شب یلدا ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد