Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:07:50 GMT

۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۷۰۴

۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم کشف شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجتبی راست‌خدیو افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از قاچاق مقادیری سیگار در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران ازمحل متواری شدند که در این عملیات یکی از خودرو‌ها متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و یک ماشین توقیف شد و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیگار قشم قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج