Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی نانوایی ها طی یکی دو روز اخیر به صورت خودسر و غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند که قطعا با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

وی همچنین خواستار برکناری رئیس اتحادیه‌ نانوایی‌های کرمانشاه به دلیل تخطی از قانون و عدم نظارت بر کار خبازی ها شد و گفت: هیچ نانوایی حق افزایش قیمت ها را تا تاریخ اعلام شده ( دوشنبه - ۲۹ آذر) را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند یادآوری کرد: قیمت های جدید نیز بر اساس کار کارشناسی و برگزاری نشست های فراوان تعیین و ابلاغ شده است و هرگونه گران‌فروشی با برخورد جدی و جریمه های سنگین برای خبازی های متخلف همراه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر افزایش نظارت های دستگاه ها از بازار تاکید کرد و گفت: نه تنها در حوزه نان، بلکه با هر واحد صنفی که اقدام به گران‌فروشی کند برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: مشکلی از بابت تامین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم که این امر باید با ثبات قیمت و عرصه آن با نرخ مصوب همراه باشد تا آرامش خاطر مردم از بین نرود.

بازوند همچنین استفاده ادارات و دستگاه های دولتی را از محصولات تنظیم بازاری ممنوع اعلام کرد و گفت: این درست نیست که ادارات محصولات و کالاها را به تعداد فراوان برای کارکنان خود خریداری و دست عموم مردم از آن کوتاه بماند.

استاندار کرمانشاه در ادامه برپایی نمایشگاه های مختلف را در سطح استان به شرط رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی بلامانع عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه ها نیز باید بر قیمت ها نظارت کامل صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آغاز فعالیت گروه تعاونی پیشگامان که به صورت آنلاین و در زمینه تامین کالاهای اساسی فعالیت می‌کند اشاره کرد و اظهار داشت: تا هفته آینده بررسی‌های لازم در خصوص نحوه فعالیت این تعاونی انجام و در صورت اصلاح برخی معایب به صورت گسترده فعالیت خود را فعلا در شهر کرمانشاه آغاز می‌کند.

بازوند در پایان گفت: این فروشگاه آنلاین در صورت آغاز به کار، به عرضه برنج و تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی خواهد پرداخت که شهروندان پس از گذشت ۲۴ ساعت از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل می‌گیرند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کالای اساسی قیمت کالا کرمانشاه نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کالای اساسی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کالای اساسی قیمت کالا کرمانشاه نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد