Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت که ائتلاف عربستان سعودی در آستانه هفتمین سال تجاوز نظامی به یمن محال است به اهدافش برسد و ملت یمن هرگز تسلیم متجاوزان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که مقابله با متجاوزان عربستان سعودی و امارات ادامه خواهد داشت و یمنی‌ها آن را مسئولیت دینی، انسانی و جهاد مقدس می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز شنبه به مناسبت سالروز شهید سخنرانی کرد و گفت که جنایت‌های ائتلاف سعودی متجاوز در یمن لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است.

عبدالملک حوثی با اعلام اینکه «ما در آستانه ورود به هفتمین سال حمله عربستان سعودی به یمن هستیم»، درباره نتایج این جنگ گفت: «همه دنیا به ‌آن‌ها (سعودی‌های متجاوز) می‌گویند که نفعی در حملات شما به یمن وجود ندارد و شما در این جنگ شکست خوردید و هرگز به اهدافتان نخواهید رسید.»

رهبر انقلاب یمن گفت که «تحولات میدانی امروز گواهی است بر این که تحقق اهداف جنگ سعودی علیه یمن جزو محالات شده است.»

وی ادامه داد: «سعودی‌ها و اماراتی‌هایی که زیر پرچم آمریکایی‌ها حرکت کرده و به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل هستند، قطعاً به خاطر توطئه‌ها و جنایت‌هایشان در حق امت اسلامی، از پیشگاه خداوند انتظار خیر و صلاح نداشته باشند.»

رهبر انصارالله یمن افزود: «ما صلح قبول می‌کنیم ولی تسلیم هرگز. برای تحقق این صلح متجاوزان باید حملات و جنگشان را متوقف کنند و محاصره یمن را متوقف کرده و به اشغالگری خود پایان دهند.»

وی با بیان اینکه انصارالله و دولت نجات ملی در برابر حملات متجاوزان، اشغالگری و جنایت‌های آن‌ها، موضع برحقی دارد، گفت:‌ «ما هرگز معاملات و چانه‌زنی‌ها در سایه تدام محاصره مرگبار علیه ملت یمن را قبول نخواهیم کرد.»

عبدالملک الحوثی گفت که ما در یمن به عنوان یک مسئولیت انسانی، ایمانی، اخلاقی و جهاد مقدس، به مقابله با متجاوزان ادامه خواهیم داد و به فداکاری، مقاومت و پایداری نیروها و فرزندانمان افتخار می‌کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت انصارالله یمن عبدالملک الحوثی عربستان سعودی ائتلاف سعودی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد