Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:47:31 GMT

آتش سوزی اراضی جنگلی طبرسو مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۹۸۱

آتش سوزی اراضی جنگلی طبرسو مهار شد

جواد فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آتش سوزی عرصه جنگلی چهارکت اسپندکلا بعدازظهر شنبه شروع شد، افزود: این حریق با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی مهار شده است.

وی سطح خسارت حریق را سه هزار مترمربع بیان کرد و گفت: علل بروز این حادثه عامل انسانی بوده است.

فلاح یادآور شد: روز گذشته نیز یک فقره آتش سوزی در سطح عرصه‌های جنگلی شهرستان رخ داده بود که بامداد امروز مهار شد و در این حادثه هشت هزار مترمربع از عرصه‌ها دچار حریق سطحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود مهار آتش، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با توجه به تداوم وزش باد برای ارائه خدمات در حالت آماده باش هستند و از اهالی منطقه تقاضا داریم در صورت مشاهده آتش در جنگل به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5378732

منبع: مهر

کلیدواژه: اطفای حریق کلاردشت منابع طبیعی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش باران آلودگی هوا شب یلدا سانحه تصادف ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها