Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهرداری آستارا گفت: آمدیم فوتبال بازی کنیم و نه برای باختن. آمدیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و فوتبال زیبایی را برای هواداران و مردم انجام دهیم.

به گزارش طرفداری، فرشاد پیوس سرمربی تیم شهرداری آستارا در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر در جام حذفی اظهار کرد:

از تیم گل‌گهر خاطرات خیلی خوبی دارم و در سال ۸۸ در خدمت این تیم بودم تیم بومی و خیلی خوبی درست کردیم و ما در نیم فصل تیم دوم جدول شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

آن موقع ساختار نداشتیم ولی تیم خیلی خوبی داشتیم و مدیرعامل وقت خبر از برنامه‌ریزی برای آینده می‌داد که الان که آمدم خیلی خوشحال شدم که می‌بینم امکانات خیلی خوبی دارند.

وی در خصوص بازی فردا گفت:

بازی سخت و مشکلی داریم، گل‌گهر یک تیم خیلی خوب و قوی‌ است و جزو چند تیم پرطرفدار و فوتبال بلد و تاکتیک‌پذیر و سختکوش است و همه‌چیز تحت اختیار کادر فنی و امیر قلعه‌نویی است. تیم خیلی خوبی‌ است و تیمی است که می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، هم جوان و بازیکنان با تجربه و خیلی خوبی داریم.

پیوس تصریح کرد:

سعی می‌کنیم فردا یک بازی زیبا و رو به جلویی بازی کنیم تا مردم لذت ببرند و هم ما که روی نیمکت هستیم بتوانیم بازی تاکتیک‌پذیر و رو به جلو بازی کنیم.

وی افزود:

می‌دانیم تیم حریف هم در کناره‌ها خوب هستند و هم مرکز زمین در ضربات آخر واقعا خوب کار می‌کنند. تاکتیک‌های خیلی خوبی دارند و نقاط ضعف‌شان را شناسایی کردیم و سعی می‌کنیم حمله‌های خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا خاطرنشان کرد:

ما تیم لیگ یک هستیم و غرض این است که فردا جوانان را بازی دهیم تا ان‌شاءالله هم جلوی دید باشند و آنهایی که می‌بینند بپسندند و بتوانیم سال‌های بعد باشگاه این‌ها را بفروشد و هزینه خوبی برای باشگاه باشند.

وی متذکر شد:

آمدیم فوتبال بازی کنیم و نه برای باختن. آمدیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و فوتبال زیبایی را برای هواداران و مردم انجام دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی کنیم خیلی خوبی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی