Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه با انریکه مورا / جزئیاتی از سفر استانی قاضی زاده هاشمی به قم / توئیت سخنگوی دولت درخصوص نقش شبکه بهداشت در کنترل کرونا

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از سفر استانی ایشان به یزد را در فضای مجازی منتشر کرد:

"آنچه در جریان سفر دولت به یزد به تصویب رسیده باید به دست مدیران استانی محقق شود.
‌‌
امیدواریم با تامین اعتبار، همه پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد اما تمرکز در وضع موجود روی اولویت‌ها از جمله فعال کردن ظرفیت موجود اما راکد یا نیمه فعال در مسیر رونق تولید و اشتغال است.

استاندار یزد با همکاری معاون اجرایی ریاست جمهوری و وزیر صمت مامور تشکیل کارگروه فعال‌سازی کارگاه‌های نیمه فعال در استان است.
‌‌
عدالت در توسعه مهم است و توسعه استان یزد نامتوازن بوده و باید از این پس توزیع امکانات و سرمایه‌گذاری، همه مناطق استان را پوشش دهد.
‌‌
در راستای برنامه دولت برای تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها، صندوق پیشرفت و عدالت در هر استان تشکیل خواهد شد تا در به سامان رسیدن پروژه‌های نیمه تمام و ایجاد اشتغال و کمک به واحدهای تولیدی به مسئولان استانی کمک کند.
‌‌
پزشک کافی در کشور نداریم و وزیر بهداشت باید پیگیر توزیع عادلانه استقرار پزشکان در سراسر کشور باشد.
‌‌
استاندار یزد تشکیل کارگروهی برای پیگیری ایجاد اشتغال برای تحصیل‌کردگان به ویژه بانوان را در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد دیجیتال را دنبال کند.
‌‌
در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها در کنار تلاش برای رفع تحریم‌ها، تأکید و برنامه دولت، مهار نقدینگی و کاهش نرخ رشد تورم است؛ و تورم امروز، محصول سیاست‌های نادرست اقتصادی، افزایش نقدینگی و عدم هدایت این نقدینگی به طرف تولید بوده است.
‌‌
[‌‌با اشاره به حضور خود در جمع مردم یزد]: امروز از مردم جویای قیمت‌ها شدم و این کار هر روز بنده است که روزی چند بار در جلسات اقتصادی و برنامه روزانه کاری پیگیر آن هستم؛ و مدیران دولتی باید برای بهبود وضع تلاش کنند."

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گزارشی از سفرش به استان یزد را منتشر کرد:

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نشست خبری امروز با حضور اصحاب رسانه نوشت:

"امروز در یک روز بارانی، در جمع خبرنگاران و تصویربرداران عزیز رسانه‌ها پاسخگوی سوالاتشان بودم. جلسه خوبی بود. البته دیدم در چند رسانه به نقل از من گفته‌اند: «زارع‌پور مدافع فیلترینگ و طرح صیانت است» که در حقیقت به ملاحظات و توضیحات من در این دو مورد توجه نکرده‌اند. من همواره با هر نوع افراط و تفریط و هر نوع محدودیت یا رهایی و ولنگاری بدون قاعده موافق نبوده و نیستم و همواره طرفدار شفافیت و قاعده‌مند بودن این فضا هستم و اعتقاد دارم که هرکسی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند باید حقوق و تکالیف خود را بداند. همان‌گونه که در همه دنیا و به ویژه کشور‌های پیشرفته با چارچوب‌های حکمرانی فضای مجازی، قواعد مشخص و معینی برای حفاظت از کسب‌وکار‌ها و مردم به ویژه کودکان در این فضا تنظیم و اجرا کرده‌اند."

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور درباره ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان توئیتی را منتشر کرد:

"‏استان ‎سیستان و بلوچستان ظرفیت های بی نظیری برای توسعه دارد. بندر ‎چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور به مرکز کشور وصل و کریدور شمال به جنوب ایجاد می شود. برخلاف بسیاری در داخل و خارج که تلاش کرده اند چابهار به دروازه توسعه اقتصادی کشور تبدیل نشود، این اتفاق بزرگ باید محقق شود."

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره ثبت خوشنویسی ایران در میراث یونسکو ثبت نوشت:

"‏تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران در جامعه جهانی زبانزد است. خوشنویسی ایرانی به عنوان هفدهمین میراث جهانی ناملموس کشورمان در یونسکو ثبت شد.
این دستاورد فرهنگی را به مردم فرهنگ‌دوست‌مان تبریک عرض کرده، از تلاش‌های مهندس ضرغامی و همکارانشان در وزارت میراث فرهنگی تشکر می‌کنم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عیسی زارع پور سیاسیون ایران ابراهیم رئیسی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید