Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال به جهت اظهارات خلاف واقع و بیان ادعا‌های کذب، با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس باید در محاکم ذیربط پاسخ‌گو باشد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات عجیب و ادعا‌های کذب مدیر رسانه‌ای تیم استقلال، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: امروز با اظهارات عجیب و غریبی از سوی یکی از مسوولان تیم فوتبال استقلال روبه‌رو بودیم که بخش مهمی از آن نه تنها بر خلاف واقع بود که به نظر برای وارونه جلوه دادن بخشی از حقایق بدیهی صورت گرفت و باعث تشویش اذهان عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس پیگرد انضباطی و قضایی را به طور جدی در دستور کار قرار داده است. مدیررسانه‌ای تیم استقلال باید پاسخ‌گو باشد که بر اساس چه مستند و صلاحیتی نسبت به ایراد شائبه و تردید درباره افتخارات سال‌های اخیر پرسپولیس سخن گفته است. ایشان همچنین در قبال پیامد‌های ادعایی که کرده‌اند، افزایش تنش‌های هواداری و ورود دیگران به بحث به پشتوانه مطالبی که مطرح شد، مسوول هستند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس شکایت از خلیل‌زاده را تکذیب کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس تیم استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یک هفته از بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان که با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود می‌گذرد، جنجال‌های این مسابقه همچنان ادامه دارد.

بعد از اظهارات جنجالی حامد تهرانی، مجری شبکه اینترنتی پرسپولیس در مورد سپاهان، محمد دانشگر یک استوری جنجالی با عکس این مجری و نفرات مدیریتی دیگر این باشگاه منتشر کرد که در آن تصویر، علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای پرسپولیس نیز حضور داشت.

حالا اشرف با انتشار یک استوری جواب مدافع سپاهان را داد و نوشت:"همه ما در این مدت راجع به این صحبت کردیم که اون هوادار بی ادب و بی فرهنگ، احترام سن و سربند خودش رو نگه نداشت؛ ولی وقتی بازیکن شاخص همون تیم چنین ادبیاتی داره، دیگه چه توقعی از هواداراشون میشه داشت؟ حرف، حرفِ اصالت و مکتبه..."

دیگر خبرها

  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • گفتند سازش نه؛ گفتم بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم | به خاطر یک کلمه دادگاهی شدم
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟