Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا در شمال غربی الحسکه را مجبور به عقب‌نشینی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، نیروهای ارتش سوریه صبح شنبه در ایست بازرسی واقع در شمال غربی الحسکه یک کاروان نظامی آمریکا را توقیف و آن را وادار به ترک منطقه کردند.
بنابر گزارش سانا، این کاروان متشکل از پنج خودروی نظامی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی بود که قصد عبور از روستای منسق تحتانی در حومه تل تمر در شمال غربی الحسکه را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی روستاهای تل الذهب و الصالحیه در حومه شمالی الحسکه مانع کاروان نیروهای اشغالگر آمریکایی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره به خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا اقدامی برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات انجام نداده‌اند.

کد خبر 6086234

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز