Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیزده مسابقه از ۱۶ دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی فصل جدید جام حذفی فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در سه مسابقه قرار است نمایندگان مازندران مقابل حریفان خود قرار بگیرند و برای صعود از بین ۳۲ تیم حاضر در این مرحله به مرحله یک هشتم نهایی تلاش کنند.

مازندران امسال سه تیم از سه لیگ برتر، دسته یک و دسته دو در این مسابقات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های نساجی مازندران، رایکا بابل و شهرداری نوشهر از مازندران در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارند و هر سه تیم نیز طبق قرعه باید فردا در زمین حریفان به میدان بروند.

آرمان‌گهر سیرجان – نساجی مازندران

تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ باید در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم دسته یکی آرمان‌گهر سیرجان می رود. شاگردان الهامی که سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را با کسب یک برد و دو تساوی پشت‌سر گذاشتند ، امیدوارند در بازی مقابل آرمان‌گهر نیز مانند مسابقه چند هفته پیش مقابل گل‌گهر سیرجان بازنده میدان نباشند تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

نساجی از ۱۰ بازی اخیرش در لیگ برتر ۱۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم جدول قرار دارد، اما حریف سیرجانی و دسته یکی نساجی که در جدول لیگ آزادگان یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، از ۱۰ بازی برگزار شده‌اش تا پایان هفته دهم جام آزادگان ۱۸ امتیاز کسب کرده و تیم سوم جدول است ؛ تیمی که با چهار گل خورده دومین خط دفاعی مستحکم جام آزادگان را در اختیار دارد، اما از نظر گلزنی مانند نساجی در ۱۰ بازی ۹ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

نساجی فصل قبل و زمانی که در شرایطی کاملا بحرانی قرار داشت، دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی را مقابل سایپا در قائمشهر برگزار کرده بود که نخستین مسابقه نساجی پس از روی کار آمدن ساکت الهامی محسوب می‌شد. این تیم موفق شد در ضربات پنالتی سایپا را شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهای صعود کند ، اما در این مرحله با پذیرش شکست خانگی از ملوان بندر انزلی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیدار فردا بین آرمان‌گهر سیرجان و نساجی مازندران را مهدی جبرییلی قضاوت می‌کند و سید یعقوب حجتی و محمد شاکر نیز کمک‌های او هستند.

ذوب‌آهن اصفهان – رایکا بابل

دومین مسابقه نمایندگان مازندران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی فصل جاری جام حذفی از ساعت ۱۵ بین تیم لیگ برتری ذوب‌آهن اصفهان و رایکا بابل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

رایکا که تنها تیم لیگ یکی مازندران است از خرداد امسال با سرمربیگری پیروز قربانی به فعالیت خود در فوتبال کشور ادامه می‌دهد. شاگردان پیروز قربانی برای صعود به این مرحله از جام حذفی هفتم آذر در بابل به مصاف تیم دسته دومی اسپاد تهران رفتند و با وجود عقب افتادن از مهمان توانستند با به ثمر رساندن دو گل اسپاد را شکست دهند و به مرحله یک‌شانزدهم برسند.

این تیم با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۰ مسابقه در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و فردا باید مقابل تیم یازدهم لیگ برتر قرار بگیرد. دو تیم از نظر عملکرد در دو لیگ شرایط تقریبا برابری دارند؛ هر دو از ۱۰ بازی ۱۱ امتیاز کسب کردند.

بابلی‌ها تجربه پیش رفتن تیم شهرشان تا فینال جام حذفی را دارند که بهترین نتیجه فوتبال مازندران در جام حذفی محسوب می‌شود. البته این نتیجه پیش از انحلال باشگاه خونه‌به‌خونه و تغییر نام ان به رایکا کسب شد.

مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و رایکا بابل را ایمان کهیش داوری می‌کند و سعید زیبا و مرتضی هوشیار نیز کمک‌های او هستند.

فولاد خوزستان - شهرداری نوشهر

پس از سال‌ها دور ماندن فوتبال غرب مازندران از صدر خبرهای فوتبالی کشور، با صعود یک تیم از نوشهر به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باز هم برای فوتبالی‌های این شهر و غرب مازندران خاطره سال‌های رونق تیم فوتبال شموشک زنده شد.

تیم دسته دومی شهرداری نوشهر سومین تیم مازندرانی حاضر در این مرحله از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور است که از ساعت ۱۷:۴۵ روز یکشنبه باید به مصاف فولاد خوزستان برود ؛ تیمی با سرمربیگری محسن بنگر فوتبالیست مازندرانی سابق سپاهان و پرسپولیس که از شموشک نوشهر به فوتبال ایران معرفی شد و حالا ماموریت دارد تا باز هم فوتبال نوشهر را با تیم شهرداری نوشهر رونق دهد. شاگردان محسن بنگر در تیم فوتبال شهرداری نوشهر شنبه با برد ۳ – ۰ مقابل جواهر منصور آبیک به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی راه یافتند.

شهرداری نوشهر در فصل جدید رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور تا کنون عملکرد تقریبا قابل قبولی داشت و پس از آغازی نه چندان خوب که با یک شکست و دو تساوی همراه بود، دو بازی اخیر خود را با برد پشت‌سر گذاشت. این تیم اکنون از پنج بازی برگزار شده در لیگ دسته دوم هشت امتیاز کسب کرده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هشت امتیازی شهید قندی یزد در رتبه ششم جدول قرار دارد. تیم فولاد خوزستان نیز در لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی جایگاه ششم را در اختیار دارد.

دیدار شهرداری نوشهر با فولاد خوزستان مهم‌ترین مسابقه این تیم از زمان تشکیل این باشگاه محسوب می‌شود. شاگردان بنگر باید در ورزشگاه مجهز و زیبای فولاد خوزستان مقابل شاگردان جواد نکونام قرار بگیرند. نوشهری‌ها برای شگفتی‌سازی و عبور از این مرحله باید دست به کار بزرگی بزنند و فولاد را در خانه شکست دهند. کاری که طی ۳۰ بازی اخیر خانگی این تیم فقط یک بار آن هم توسط پرسپولیس در هفته نخست فصل جاری لیگ برتر انجام شد.

شاید روی کاغذ و بر اساس محاسبات فوتبالی شهرداری نوشهر شانسی برای برد نداشته باشد و حضور در این مرحله را پایان کار این تیم نوشهری در این فصل از جام حذفی حساب کنند. اما همواره در فوتبال دنیا از جام‌های حذفی با عنوان جام شگفتی‌ها یاد شده است و شاید این شگفتی در دیدار شهرداری نوشهر و فولاد نیز رقم بخورد.

تقابل فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر را یعقوب آشوری قضاوت می‌کند و صادق رستمی و فرزاد ایمان‌نژاد نیز کمک‌های او در این دیدار هستند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال آرمان گهر سیرجان ذوب آهن مازندران تیم فوتبال رایکا بابل محسن بنگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی مازندران نوشهر فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال آرمان گهر سیرجان ذوب آهن مازندران تیم فوتبال رایکا بابل محسن بنگر مرحله یک شانزدهم نهایی آرمان گهر سیرجان مرحله یک هشتم نساجی مازندران شهرداری نوشهر فولاد خوزستان فوتبال کشور لیگ برتر امتیاز کسب رایکا بابل تیم فوتبال ۱۰ بازی جام حذفی ذوب آهن دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به معرفی ۹۸ معلم نمونه استانی در سال‌جاری از انتخاب ۹ معلم راه‌یافته به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین کمالی شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری به مناسبت مقام بزرگداشت روز معلم تکریم از مقام معلم را به عنوان یک روش و شیوه در جامعه نهادینه عنوان و اظهار کرد: برای تجلیل از مقام شامخ معلم فرصتی فراهم می‌شود تا میزان تاثیری که معلم در ساخت سرمایه اجتماعی دارد مشخص شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک مساله عمومی است که مرتبط با همه خواهد بود، افزود: این قشر نیاز به نهاد رسانه‌ها و حاکمیت دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به اینکه ایران قوی در گرو مدرسه قدرتمند است، گفت: مدرسه قوی باشد منابع انسانی و کارکردها در سطحی از سطوح مقدمه برای قدرتمند شدن تاثیر دارد.

کمالی از معرفی ۹۸ معلم نمونه در سال‌جاری خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد ۹ نفر از معلمان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اعلام بر اینکه تمامی مدارس با مشارکت اولیا و ظرفیت محلی برنامه‌هایی برای پاسداشت مقام معلم آغاز کردند که البته این روز منحصر به مقام معلم نمی‌شود، عنوان کرد: با تشکیل ستاد بزرگداشت شهرستانی لازم به برگزاری مراسم تجلیل با دانشگاه و گرامی‌داشت مشترک با دانشگاه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری آزمون نهایی آغاز آن را از سال گذشته مطرح کرد و گفت: این آزمون سال آخرین نهایی بود که ۴۰ درصد تاثیر داشته و امسال ۵۰ درصد است؛ پیش‌بینی می‌شود سال آینده به ۶۰ درصد برسد و پایه‌های دهم و یازدهم هم به آزمون نهایی اضافه شود.

وی افزود: در مازندران ۲۲۶ حوزه با ۷۶ هزار دانش‌آموز به اجرای آزمون نهایی مطلوب بپردازند.

کمالی با اشاره به جذب نیروی جدید فرهنگی بیان کرد: ۲۴۰۰ نفر در حوزه آموزگاری و دبیری با آزمون جذب نهایی شدند که در جذب نیروهای خدماتی ۶۴۰ نفر بودند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران این استان را جزو ۱۰ استان برتر کشور و نسبت به رنگ‌بندی در پایش ملی جزو استان‌های مناسب عنوان و یادآور شد: اختلاف نمرات داخلی با نمرات آزمون نهایی در مازندران پائین‌تر است؛ در جایگاه کنکور نیز جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار داریم.

کمالی با بیان اینکه در جذب دانشگاه‌ها مازندران رتبه دوم قرار دارد، گفت: این استان به دنبال توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای برای جذب تناسب با توجه به میزان بیکاری است که البته میانگین فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ۴۵ درصد است.

این مسئول از جذب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی استان اعلام و مطرح کرد: برای خرید تجهیزات آزمون نهایی نیز ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد.

کد خبر 749522

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان