Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر اینکه دستفروشان ساماندهی می‌شوند نه جمع آوری،گفت: یک مجموعه سامان بازار در مقابل حرم امامزاده صالح ایجاد شده و قرار است که دستفروشان به این نقطه هدایت شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران علیرضا ناد علی در جریان بازدید از ساماندهی دست فروشان محور تجریش، اظهار کرد: چند روزی است که حرف و حدیث‌هایی در خصوص ساماندهی دست فروشان توأم با حواشی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه صحت و سقم این موضوع را متوجه شویم، بازدیدی از محور تجریش داشتیم.

وی با تاکید بر این موضوع که قرار است دست فروشان محور تجریش ساماندهی شوند نه جمع آوری، گفت: یک مجموعه سامان بازار در مقابل حرم امامزاده صالح ایجاد شده و قرار است که دست فروشان به این نقطه هدایت شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جریان بازدید امروز شهردار منطقه ۱، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران هم حضور داشتند و همکاری بین بخشی خوبی بین مجموعه‌های شهرداری برای ساماندهی دست فروشان وجود دارد.

نادعلی با اشاره به اینکه قرار است دست فروشان واقعی شناسایی شوند، گفت: این کار قدری زمان بر است اما تا پایان هفته جاری به احتمال زیاد دست فروشان محور تجریش به روبروی امامزاده صالح منتقل می‌شوند و سازه‌های لازم برای این کار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا معیشت تعدادی از مردم دچار مشکل شده است. شهرداری تهران هم ضمن شناسایی دست فروشان واقعی به منظور ساماندهی آن‌ها مکان‌هایی را در نظر گرفته است تا دست فروشان واقعی دچار مشکل نشوند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند روز گذشته هجمه‌های زیادی به موضوع ساماندهی دست فروشان وارد شده است، گفت: امروز بازدید کردم و مشخص شد که با یک منطق درست ساماندهی دست فروشان در حال انجام است البته تاکید می‌کنم که این کار با حفظ کرامت دست فروشان انجام می‌شود.

نادعلی در ادامه گفت: موضوع مهمی که باید در نظر بگیریم این است که وقتی حقوق افراد با حقوق عامه در تعارض باشد، قطعاً حقوق عامه اولویت دارد. اینکه عده‌ای پیاده رو را می‌بندند، قابل دفاع نیست. دست فروشان در برخی نقاط مانند چهار راه ولیعصر، خیابان انقلاب و … وجود دارند که باید ساماندهی شوند. از دست فروشان هم می‌خواهیم که با صبوری همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا بتوانیم کار ساماندهی را به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز با حجت الاسلام بی آزار تهرانی - تولیت آستان امامزاده صالح- هم صحبت کردیم و از او خواستیم که برای این سامان بازار پیوست فرهنگی متصل به امامزاده در نظر بگیرند که مورد استقبال قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید برای اجرای تمام پروژه‌های شهری پیوست اجتماعی و فرهنگی ایجاد شود.

کد خبر 542793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستفروشی دستفروشان دستفروشی و کرونا ضرب و شتم دستفروش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی دست فروشان شورای اسلامی شهر امامزاده صالح شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر