Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: مدیران واحد بزرگ صنعتی بایستی دفاتر مالی و حساب های بانکی خود را به قزوین کنند تا از حمایت های همه جانبه مدیران استانی برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفتاد و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر شنبه به ریاست مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور محمد قاسمی دادستان، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی و فعالان صنعتی در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسمی در این جلسه گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما اجرا نشدن برخی مصوبات است زیرا نباید مباحث در حد گفتگو بماند و داشتن یک مکانیسم اجرایی برای رسیدن به نتیجه ضروری است.

وی اضافه کرد: وقتی صنعتگر در جلسه مشکلات خو را مطرح می کند باید مسئولان پس از شنیدن برای حل آن اقدام کنند و اگر نگاه عملیاتی نداشته باشیم فرصت ها را از دست داده و به دولت هزینه تحمیل کرده ایم.

قاسمی تصریح کرد: در شورای گفتگو باید ضمن بازنگری در قانون و رفع ایرادات بتوانیم مشکلات را خارج از بوروکراسی حل کنیم و توصیه می شود، تفسیر ما از قانون جوری باشد تا حق تولیدکننده تضمین و از ضایع شدن حقوق عامه هم جلوگیری شود.

دادستان قزوین تصریح کرد: اگر قوانین ابهام داشت بهتر است به نفع صنعتگر و تولیدکننده تفسیر شود و نشست های شورای گفتگو هم جنبه کاربردی داشته باشد تا این شورا به عنوان محل طرح و حل مشکلات تولید مطرح شود.

قاسمی اضافه کرد: خوشبختانه اتاق بازرگانی استان قزوین از نظر برگزاری نشست و مباحث مطرح شده و مصوبات اجرایی در شورای گفتگو بسیار موفق عمل کرده و اقدامات خوبی داشته و به رفع چالشها ی ملی کمک کرده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات شورای گفتگو اظهارداشت: گاهی اوقات مدیرانی که در جلسات شورا شرکت می کنند اختیار لازم برای تصمیم گیری اساسی را ندارند لذا ما در اجرا با مشکل مواجه می شویم.

دادستان قزوین یادآورشد: بسیاری از واحدهای صنعتی بزرگ مستقر در استان متاسفانه دفاتر خود را در تهران مستقر کرده اند و مالیات را در خارج از استان پرداخت می کنند و این روش موجب شده ما فقط پیگیر مشکلات آنها باشیم و پیامدهای محیط زیستی واحد مربوط به استان و منافع به خارج  از استان برود و چالش داشته باشیم که این وضعیت باید تغییر کند.

قاسمی از استاندار قزوین خواست مدیران واحدهای صنعتی را ملزم کند تا منابع مالی و حساب های بانکی خود را به قزوین منتقل کرده و از حمایت های استانی هم برخوردار شوند.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات و کاهش فرایند بوروکراسی ، یک فعال اقتصادی فقط دغدغه تولید داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت بخش خصوصی معاون مشکلات قانون حقوق استان قزوین مالیات منابع مالی محمد قاسمی دادستان قزوین شورای گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید ۸۵ هزار تن مرغ در قزوین تا پایان سال جاری
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!