Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب (27 آذر) نوبت به ابراهیم میرزاپور رسید تا تیم قرن خود را انتخاب کند. میرزاپور از از طریق تماس تلفنی با مهدی حدادپور در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کرد.

ابراهیم میرزاپور در پروژه برترین های قرن فوتبال و ورزش ایران شرکت کرد. میرزاپور، بازیکن سابق تیم های فولاد، استقلال اهواز و استیل آذین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پیشکسوت فوتبال متولد 25 شهریور 1357 است. میرزاپور از زمستان 79 تا جام جهانی 2006 در سال 1385 دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود. این گلر سابق تیم ملی با 77 بازی ملی بعد از احمدرضا عابدزاده دومین دروازه بان فعال تاریخ فوتبال ایران بوده است. این پیشکسوت فوتبال ایران تیم منتخب قرن خود را این چنین انتخاب کرد.

دروازه بان:

برای آقای ناصر حجازی احترام بسیار زیادی قائلم اما من متعلق به نسل عابدزاده بوده و بیشتر ایشان را دیده و بالطبع عابدزاده را مثل یک الگو می دانم و او را انتخاب می کنم.

مدافعان:

انتخاب اولم در این پست یحیی گل محمدی است. با یحیی چند سال در تیم ملی و فولاد هم بازی بودم و می دانم چقدر شایسته حضور در این پست است. دیگر انتخابم در این پست سیدجلالا حسینی است. سیدجلال از خوب های حال حاضر فوتبال ایران است که با درایتش توانسته تا الان و نزدیک 40 سالگی بازی کند و هنوز هم خوب و شایسته است.

دفاع چپ:

در این پست مجتبی محرمی را انتخاب می کنم. شاهد درخشش محرمی در سالیان پایانی دوران بازیگری او بودم. محرمی واقعا عالی بود و از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود.

دفاع راست:

مهدی مهدوی کیا را انتخاب می کنم. آقا مهدی چه در پست دفاع راست چه هافبک راست بهترین بود. ایشان چه از نظرفنی چه از نظر اخلاقی جزو بهترین ها بودند.

هافبک دفاعی:

انتخابم در این پست کریم باقری است. یک سال در تیم ملی افتخار داشتم هم بازی آقا کریم باشم. فوتبال ما هافبک دفاعی های خوبی داشته اما هیچکدام در سطح درخشش آقا کریم نبوده اند.

هافبک راست:

مجید نامجومطلق را در پست قرار می دهم. فوتبال ایشان را به خاطر می آورم حتی بازی های درخشان دوران حضور نامجومطلق در استقلال را هم به خوبی به یاد دارم.

هافبک چپ:

در این پست از بازیکنان فعلی انتخاب می کنم و نام وحید امیری را می نویسم. امیری بین فوتبالیست های امروزی از جمله بهترین ها محسوب می شود. پرتلاش، شایسته و توانا برای انجام بازی در پست های مختلف است.

هافبک هجومی:

علی کریمی انتخاب من در این پست است. علی آقا برای پشت دو مهاجم بهترین گزینه ای است که می توانم انتخاب کنم. در کنار او از دیدن فوتبال می شد لذت بیشتری برد.

مهاجمان:

انتخاب اولم برای این پست علی دایی است. ایشان کاپیتان و بزرگ تر ما بود، هم به فوتبال ملی شخصیت بالاتری می داد و هم ما حس بهتری از حضور در کنار او داشتیم. دیگر مهاجمی که انتخاب می کنم سردار آزمون است. در بین مردان نسل امروز، آزمون در خط حمله توان و شایستگی بیشتری دارد.

سه بازیکن برتر قرن:

احمدرضا عابدزاده نفر اول. علی دایی نفر دوم و علی کریمی نفر سوم.

برترین مربیان قرن:

حشمت مهاجرانی انتخابم در بخش مربی ایرانی است و برانکو ایوانکوویچ را به عنوان بهترین مربی خارجی انتخاب می کنم.

بهترین داور قرن:

علیرضا فغانی.

برترین تیم قرن:

تیم ملی ایران در سال 2004 بهترین تیم قرن فوتبال ایران از نظر من است.

سه ورزشکار قرن:

حسن یزدانی انتخاب اولم است. حمید سوریان نفر دوم و سعید معروف نفر سوم.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! باشگاه پرسپولیس اقدام وکیل خود را محکوم کرد روش جالب باشگاه استقلال برای تکذیب شایعه اختلاف گابریله پین و فرهاد مجیدی استفاده از مانکن در تمرینات تاتنهام به خاطر کمبود بازیکن اتفاق تاریخی در فوتبال سوئد؛ ملی‌پوشان مرد و زن دستمزد برابر می‌گیرند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخاب می کنم فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش